Acasă Economic Zona de foodcourt a Iulius Mall Timişoara se măreşte

Zona de foodcourt a Iulius Mall Timişoara se măreşte

825
DISTRIBUIȚI

Programată pentru inaugurare în toamna acestui an, extinderea Iulius Mall Timişoara este în plină desfăşurare. În urma investiţiei de 60 milioane de euro, suprafaţa construită a mall-ului se va dubla, ajungând la 177.613 de metri pătraţi.
Lucrările de extindere a mall-ului implică masive modificări ale poziţiei unor magazine, cea mai amplă fiind realizată la nivelul zonei de foodcourt care va fi relocată, astfel încât spaţiul disponibil să permită mărirea numărului de restaurante şi fastfood-uri. În urma extinderii mall-ului, zona de foodcourt se va mări, ajungând de la 2241,62 de metri pătraţi la 7357,44 metri pătraţi, şi va avea un total de aproximativ 12 restaurante şi fastfood-uri. Astfel, bănăţenii vor beneficia de o ofertă deosebit de bogată cu specificuri culinare din întreaga lume. De exemplu, în cadrul fast-food-ului „Grill Bison” se va servi mâncare cu specific elveţian, gătită exclusiv la abur, restaurantul „Taverna Acropole”, unic în Timişoara prin specificul său, va pune la dispoziţie mâncăruri greceşti, iar Papri va servi preparate culinare ungureşti. Tuturor acestor fastfood-uri li se vor adăuga cele deja existente în mall: KFC, Crepes Select, Grill Sârbesc, Kartoffel, Pasta e Basta, Chang Cheng, 3 F (Fantastic Fast Food), Mado etc.
 „Extinderea Iulius Mall Timişoara este o consecinţă a cerinţelor timişorenilor exprimate în studiile şi sondajele realizate. Există motive majore ce garantează creşterea gradului de atracţie a Iulius Mall după extindere: optimizarea mixului de profile prin atragerea unor noi chiriaşi de renume internaţional, deschiderea unui hipermarket, extinderea zonei de foodcourt şi creşterea numărului de operatori ai acestuia, noi modalităţi de entertaiment şi extinderea parcării la o capacitate de peste 2.500 de locuri”, a declarat Cornel Veriguţ, managerul Iulius Mall Timişoara.
În premieră, mesele din cadrul foodcourt-ului vor fi dispuse în trei trepte, sub formă de gradenă şi vor avea forme şi dimensiuni variate, astfel încât să se adapteze preferinţelor vizitatorilor mall-ului. Numărul total de locuri în această zonă va creşte, ajungând de la 800 la 1700 de locuri.
„Poziţia IuliusMall Timişoara este bine consolidată pe segmentul de retail fiind primul şi singurul mall din regiunea de vest a ţării. În contextul modificării comportamentului de consum, strategia adoptată în perioada imediat următoare este axată pe calitatea serviciilor şi comunicarea eficientă cu clienţii”, a mai spus Cornel Veriguţ.
Extinderea foodcourt-ului Iulius Mall Timişoara va duce la o creştere a traficului zilnic de vizitatori în această zonă, de la 4.000 la 6.000 de clienţi. În contextul extinderii, reprezentanţii Iulius Mall Timişoara estimează că traficul mall-ului va creşte cu până la 30%, în condiţiile în care în 2008 un număr de 10,8 milioane de vizitatori au trecut pragurile mall-ului bănăţean, iar prima jumătate a acestui an a adus o creştere a numărului de vizitatori cu 5% faţă de anul precedent.
2009 a adus Iulius Mall Timişoara noi chiriaşi precum: brandurile Inditex (Zara, Pull& Bear, Stradivarius şi Bershka), Starbucks, Altex şi Samsonite, urmând ca mixul de chiriaşi să se completeze cu noi branduri naţionale şi internaţionale. Intersport şi Oltre vor deschide magazine în cadrul Iulius Mall Timişoara după inaugurarea extinderii.

Comentarii

comentarii