Acasă Actualitate 3 avantaje ale Google Ads pentru afacerea ta la care nu te-ai...

3 avantaje ale Google Ads pentru afacerea ta la care nu te-ai gândit

DISTRIBUIȚI

Complexitatea utilizării Google Ads pare un paradox. Cea mai simplă formă de promovare online are totuși anumite moduri de utilizare care conduc la avantaje pe care poate nu le-ai luat în considerare.

Orice agentie de marketing online recomandă clienților folosirea Google Ads pentru a atinge obiective de vânzări, pentru a câștiga noi clienți, dar este mai mult decât atăt. Iată câteva avantaje certe aduse de utilizarea Google Ads.

Google Ads crește gradul de notorietate al mărcii

Când doriți să creșteți gradul de cunoaștere a mărcii, Google Ads ar trebui să fie unul dintre primele opțiuni. 

Utilizarea anunțurilor de tip Google Ads oferă date despre site-urile pe care clienții și potențialii clienți care văd reclame le utilizează zilnic. În acest mod se pot construi parteneriate interesante  sau sau publicitate directă pe website-uri terțe. Strategiile Google Ads consolidează bunul renume al firmei, anunțurile ajung la publicul cu adevărat interesat de produsele și serviciile tale. 

Dacă anunțurile tale avut rezultate bune pe diferite funnel-uri de influențare,  folosirea de servicii Google Adwords aduce un plus de valoare pentru crearea unei strategii de marketing.  Cu cât înțelegi mai corect comportamentul publicului țintă, cu atât vei avea strategii  mai profitabile de marketing digital.

Google Ads direcționează mai eficient clientul

Utilizarea cuvintelor cheie direcționate în Google Search Ads este o metodă puternică de a găsi clienți în momentul optim în care caută servicii și produse. Cuvintele cheie în sine vin în mai multe formate, există cuvinte-cheie mai generice care se potrivesc cu o gamă mai largă de termeni de căutare sau poți viza interogări precise și mai profitabile.Găsirea cuvintelor cheie potrivite pentru afacerea ta ar trebui să fie obiectivul oricărui utilizator Google Ads.

Google Ads îți dă acces la toți termenii de căutare care au declanșat clic pe anunțurile taleși vei putea vedea performanța specifică a fiecărui cuvânt cheie. Găsirea cuvintelor cheie ideale este destul de simplă atunci când ai suficiente date pentru a le analiza. Cuvintele cheie sunt doar punctul de plecare pentru direcționare. Poți aprofunda opțiuni de direcționare mai specifice pentru a găsi publicul potrivit pentru produsele sau serviciile tale.

Opțiunile de direcționare suplimentare se încadrează în mai multe categorii :

  • Tip de public
  • Opțiuni d emografice (vârstă, sex, stare parentală, venit al gospodăriei)
  • Locație
  • Limba
  • Dispozitive folosite

După cum poți vedea, combinația de opțiuni de direcționare potrivite cu cele mai bune cuvinte cheie poate afecta profitabilitatea însă o agenție cu experiență în folosirea anunțurilor Google Ads, așa cum este re7consulting din București , știe cum să moduleze aceste anunțuri pentru a atinge exact publicul tău țintă.

Google Ads este un instrument valoros de remarketing

Retargetarea în publicitatea online este crucială; vrei să fii întotdeauna prima opțiune pentru clientul  tău după ce și-a manifestat interesul pentru serviciile sau produsele tale.

Folosirea Google Ads înseamnă o redirecționare mai eficientă a clienților și utilizatorilor care îți vizitează site-ul web.  Firmele de marketing digital specializate în promovare ppc și Google Ads cunosc tehnicile de retargeting.  Chiar dacă nu utilizezi în mod activ Google Ads, anunțurile de remarketing sunt ceva de luat în considerare . Prin publicitate către clienții care au vizitat deja site-ul tău web, sporești șansele de a le converti vizitele în vânzări.

Vei vedea că anunțurile de remarketing nu trebuie să fie simple, conținutul contează enorm. Puțină creativitate va face diferența. De exemplu, testând diferite formate de anunțuri pe care le oferă Google Ads, vei găsi cel mai optim format pentru conversia vizitatorilor în clienți. Este vital să folosești puterea de reorientare Google Ads în setul de instrumente pentru a maximiza rentabilitatea cheltuielilor publicitare.

Cauți o agenție cu experiență vastă în promovare online? Contactează acum Agenția
re7consulting și te vei bucura de rezultatele dorite.

Comentarii

comentarii