Acasă Actualitate 46 de logouri propuse pentru Asociaţia „Timişoara – Capitală Culturală Europeană”

46 de logouri propuse pentru Asociaţia „Timişoara – Capitală Culturală Europeană”

DISTRIBUIȚI

În încercarea de a-şi găsi o identitate vizuală, Asociaţia „Timişoara – Capitală Culturală Europeană” a lansat, la începutul lunii martie, un concurs de logo-uri. Graficienii interesaţi au avut timp până pe 21 martie să realizeze un concept creativ, care să devină emblema organizaţiei. La încheierea primei etape a concursului s-au strâns 46 de mape cu propuneri de logouri. Acestea au fost expuse în format tipărit la Adunarea Generală a asociaţiei, care a avut loc luni, 26 martie, în mansarda Bastionului Theresia. De asemenea, logourile sunt supuse dezbaterii publice pe blogul asociaţiei (timisoara2020.wordpress.com), până pe data de 2 aprilie. În perioada 2-6 aprilie va avea loc selecţia finală, în baza reacţiilor membrilor Asociaţiei, a reacţiilor audienţei online şi a analizei portofoliului candidaţilor. A doua zi după întâlnirea decisivă va fi anunţat câştigătorul. Juriul de selecţie este format din 5 persoane, 4 membri ai Asociaţiei şi un expert invitat. Premiul selecţiei va consta într-un contract în valoare de 3.000 euro. După semnarea contractului, graficianul selectat va livra materiale suplimentare pentru brand, în funcţie de necesităţile asociaţiei.

 

Comentarii

comentarii