Acasă Economic 7.000 de timișoreni au vizitat noul magazin Media Galaxy

7.000 de timișoreni au vizitat noul magazin Media Galaxy

DISTRIBUIȚI

 Peste 7.000 de timișoreni au vizitat noul magazin Media Galaxy, deschis în Iulius Mall Timișoara, în primele 4 zile de la deschidere. Dintre aceștia, aproximativ 28% au ales să fie clienții magazinului Media Galaxy, deschis pentru timișoreni în data de 4 noiembrie, în urma unei investiții de 400.000 de euro. 

Peste 85% din vânzări au fost de generate de segmentele de produse care incorporează cele mai noi tehnologii și care au un grad mare de afinitate cu tinerii iubitori de tehnologie. Cele mai vândute produse au fost din segmentul televizoare – în topul vânzărilor aflându-se LED-urile și televizoarele 3D, în oferta Media Galaxy regăsindu-se 75 de modele cu tehnologie LED și 69 de modele de televizoare 3D. Laptopurile și tabletele s-au aflat și ele în topul preferințelor timișorenilor, urmate de smartphone-uri și camera foto și apoi de produsele din segmentul console și jocuri. Din aceste categorii au performat produsele care s-au diferențiat prin caracteristici inovatoare, peste 60% din vânzările de ecrane (televizoare plus monitoare) fiind reprezentate de televizoarele 3D și smart TV-urile de diagonale mari. ”Am ales corect să revenim în Timișoara sub brandul Media Galaxy, iar ROI-ul înregistrat în primele 4 zile ne-a confirmat acest lucru. Am vândut produse de ultima generație, fapt ce validează compatibilitatea perfectă cu targetul – segmentul tânăr spre mediu cu venituri peste medie, pasionat de tehnologie”, a declarat Razvan Popescu, director de vânzări al Media Galaxy. De asemenea, în cele 4 zile de la deschiderea magazinului Media Galaxy în Iulius Mall, vânzările pentru tableta iPad 2 cu WiFi 3G cu internet inclus de la Vodafone, în 24 de rate, fără costuri, principala ofertă concepută pentru timișoreni, au depășit cu 5% obiectivele de vânzări stabilite inițial. “Oferta la iPad 2 cu WiFi 3G cu internet inclus de la Vodafone, în 24 de rate, la un trafic de 4GB lunar, a fost lansată în premieră la Timișoara, iar succesul înregistrat ne-a convins să o implementăm în toată rețeaua Media Galaxy. Ceea ce oferim practic consumatorilor prin această ofertă este un pachet care combină tehnologia și conectivitatea la un preț mic, de doar 132 de lei rată lunară și la un trafic foarte bun”, a adaugat Florin David, director de marketing Media Galaxy. La mare căutare în rândul timișorenilor a fost și smartphone-ul Galaxy de la Samsung, în cele patru zile fiind epuizate toate produsele de pe stoc. Magazinul Media Galaxy Timișoara și-a întâmpinat clienții cu o ofertă unică, pentru a garanta alegerea corectă: rambursarea diferenței de preț, pentru orice produs care în alta parte este mai ieftin, fie că este vorba despre magazinele online sau cele tradiționale. La 4 zile de la deschidere nu a fost depusă nici o cerere în acest sens. “Prin lansarea ofertei de rambursare a diferenței de preț, atât în online cât și în offline, ne-am poziționat ca un dual-trader care reduce confuzia cu privire la prețuri și elimină bariera dintre online și offline. Ceea ce timișorenii primesc de la Media Galaxy este un preț corect pentru cea mai variată gamă de produse high-technology”, a declarat Dan Ostahie, președinte Altex România. Prin gama de peste 10.000 de produse expuse la raft într-o suprafață comercială de 2.000 de metri pătrați, magazinul Media Galaxy oferă ultimele noutăți în materie de dispozitive electronice și multimedia.

Comentarii

comentarii