Acasă Actualitate A fost lansat “Turul Instagramabil al orașului Timișoarei”, cu 40 de obiective

A fost lansat “Turul Instagramabil al orașului Timișoarei”, cu 40 de obiective

DISTRIBUIȚI
La hotelul Atlas din piața Sfântul Gheorghe, a fost lansat, miercuri, un proiect inedit: „Turul Instagramabil al orașului Timișoara” cu 40 de obiective turistice din oraș și împrejurimi.
 
Cele trei trasee create includ obiective esențiale ale Timișoarei, colțuri mai puțin cunoscute și locuri ce merită pozate și filmate la doar câțiva pași de oraș.
 
 Colecția de obiective a fost creată în colaborare cu două nume importante din comunitatea Instagram timișoreană: Roxana Puriș (@roxanapuris) și Alexandra Pîrv (@umbluvandra). 
 
Cele trei trasee vor fi disponibile pe site-ul oficial de promovare turistică a orașului, www.visit-timisoara.com, împreună cu ponturi de la cele două co-realizatoare. 
 
Evenimentul de lansare a inclus și vizita a trei dintre obiective incluse în traseu din zona Pieței Unirii, împreună cu Roxana, Alexandra și ghidul de turism Ludovic Satmari. 
Evenimenul s-a încheiat în Palatul Episcopal Sârbesc, la o discuție despre activitățile de promovare turistică pe care OMD Timișoara le are pregătite pentru această toamnă. 

Comentarii

comentarii