Acasă Actualitate Activitatea Casei de Asigurări Timiş – dată peste cap

Activitatea Casei de Asigurări Timiş – dată peste cap

DISTRIBUIȚI

Aparatele care ar trebui să elibereze numere de ordine pentru cei care vin să depună declaraţiile de final de lună la CJAS Timiş nu au mers în dimineaţa zilei de 19 mai. Totuşi, văzând că se crează înbulzeală, angajaţii casei de sănătate au eliberat manual numere de ordine.  Degeaba, însă, pentru că la ora 12, în sala de aşteptare şi pe holurile instituţiei erau cel puţin 50 de persoane care încă îşi aşteptau rândul. Mariana Mocioalcă, purtătorul de cuvânt al CJAS Timiş, recunoaşte că la final de lună se mai crează cozi la ghişeele casei de asigurări. „ Da, este posibil să fie 50 de persoane, pentru  că se apropie termenul scadent de depunere a declaraţiilor, termenul fiind 25 ale lunii, iar pe zi  se procesează  aproximativ 250 de declaraţii. Este adevărat că aparatul de eliberat numere de ordine s-a stricat în această dimineaţă, sperăm însă ca acestea să fie reparate în cel mai scurt timp”, spune Mariana Mocioalcă.

Nemulţumiţi de angajaţii CJAS Timiş

Oamenii spun că, oricum, numerele de ordine pe care le-au primit nu le sunt de niciun folos, asta pentru că ecranul care îi anunţă în mod normal când le vine rândul nu merge de mai multe zile. Iritaţi şi supăraţi, cei care au venit dis de dimineaţă la CJAS, pentru a depune declaraţiile lunare, spun că procesarea datelor durează foarte mult timp, pentru că instituţia în cauză are prea puţini angajaţi. Mariana Mocioalcă, purtător de cuvânt CJAS Timiş, spune că angajaţii instituţiei lucrează într-un program mai complicat şi de aceea dinformaţiile sunt procesate mai greu. „Preluarea declaraţiilor agenţilor economici se face prin sistemul informatic SIUI şi, într-adevar, poate dura mai mult procesarea informaţiilor. Oricum, Cjas Timiş a pus la dispoziţia agenţilor economici şi varianta de raportări online, tocmai pentru  a fi scutiţi de timpul petrecut la CJAS”, spune Mariana Mocioalcă.

Comentarii

comentarii