Acasă Actualitate Anunț de angajare pentru postul de city-manager al Timișoarei. Primarul Dominic Fritz...

Anunț de angajare pentru postul de city-manager al Timișoarei. Primarul Dominic Fritz caută un administrator public care dinamic, eficient și integru, cu experiență la privat sau la stat

250
DISTRIBUIȚI

Dominic Fritz a anunțat, așa cum anticipa încă de la învestire, că se dă startul concursului pentru alegerea noului city-manager (administrator public) al Timișoarei. Imediat după conferința sa, a apărut și pe site-ul primăriei anunțul concursului.

„Ne trebuie un om cu experiență solidă în management, cu aptitudini de negociere, care știe și engleză, să aibă cunoștințe solide în domeniul bugetării. De abia aștept să primesc aplicații pentru această poziție foarte importantă. Conform codului administrativ, city-managerul poate fi numit direct de primar, nu trebuie făcut neapărat un concurs, dar eu vreau să fie și asta. Vreau să găsesc omul cel mai bun de oriunde, ăsta e motivul pentru care o să fac un proces de selecție. Până la 25 noiembrie, primim CV-uri și scrisori de intenție, apoi vom avea o serie de interviuri telefonice, iar în final va fi o discuție cu trei finaliști”, a declarat Dominic Fritz.

Comisia de selecție va fi condusă chiar de Fritz, care, consideră că demersul său este cel corect, transparent și competitiv, lucruri necesare pentru a aduce cei mai buni profesioniști în primărie. Edilul-șef a spus că nu se va lăsa păcălit de cât mai multe diplome și studii trecute în CV, fiind informat că există anumite „fabrici de diplome”. În orice caz, a adăugat acesta, scrisorile de recomandare vor aduce un plus concurenților.

Anunțul concursului în forma postată pe site-ul primăriei:

„Primarul Timișoarei caută un lider dinamic, eficient și integru, cu experiență semnificativă în managementul public și/sau privat pentru poziția de Administrator Public/City Manager în Primăria Timișoara.

Sunteți o persoană proactivă, promotoare a transformării organizaționale, cu spirit antreprenorial și disciplină? În mijlocul unei cariere de succes, vă doriți nu doar o nouă provocare profesională, ci și să vă implicați activ în slujba comunității? Vreți să faceți parte din echipa de conducere în ceea ce va deveni una din cele mai dinamice administrații locale din România, în al treilea cel mai mare oraș din România, Capitala Europeană a Culturii 2023, cu un buget anual de 1,5 miliarde lei?

Ca administrator public al Timișoarei,

  • Veți administra și gestiona, cu diligenţa unui bun proprietar, patrimoniul instituţiilor publice a Municipiului Timișoara;
  • Veți eficientiza constant cheltuielile de funcționare ale Primăriei Timișoara și ale instituțiilor din subordine;
  • Veți asigura întreținerea și funcționarea investițiilor publice făcute de Primărie;
  • Veți reprezenta Primăria în raporturile cu contractanții;
  • Veți coordona activitățile de achiziții publice ale Primăriei;
  • Veți răspunde de implementarea și respectarea serviciilor contractate pentru întreținerea spațiilor publice, pentru salubrizare stradală, dezinsecție și deratizare și pentru iluminatul public la nivelul Municipiului Timișoara.

Pentru toate acestea, veți lucra alături de viceprimari într-o echipă executivă dinamică condusă de Primar. În domeniile pentru care sunteți responsabil/ă, veți coordona aparatul de specialitate al primarului.

Profilul dumneavoastră:

  • Studii superioare de economie, inginerie, administrație publică sau domenii similare;
  • Experiență în poziții de conducere în managementul public și/sau privat de minim 10 ani;
  • Cunoștințe solide de operare a sistemelor informatice;
  • Managementul echipelor complexe și multidisciplinare;
  • Cunoștințe solide în domeniul bugetării și execuției de bugete;
  • Foarte bune aptitudini de negociere;
  • Stăpânirea la nivel avansat a limbii engleze;
  • Spirit de echipă, rezistență la stres și o doză de umor;
  • Disponibilitate imediată, cel târziu în ianuarie 2021.

Cei interesați sunt rugați să trimită, în format electronic, un CV și o scrisoare de intenție către Dna. Loredana Pintea, consilier personal al Primarului Timișoarei (loredana.pintea@primariatm.ro), până la data de 25 noiembrie. Urmează un interviu telefonic cu persoanele selectate. 3 finaliști vor fi invitați la o discuție cu o comisie de selecție condusă de Primarul Timișoarei, care va numi noul Administrator Public, cu un contract de management până la sfârșitul mandatului”.

Comentarii

comentarii