Acasă Actualitate Aquatim înfiinţează Dispeceratul Regional, destinat consumatorilor

Aquatim înfiinţează Dispeceratul Regional, destinat consumatorilor

DISTRIBUIȚI

“Încă din prima zi din care a devenit operator regional în judeţul Timiş, de la 1 februarie, Aquatim a demarat o serie de lucrări de întreţinere şi reparaţii în majoritatea localităţilor în care operează”, a informat Aquatim. Primul pas a fost întocmirea unei baze de date complete a noilor clienţi, pornind de la vechile baze de date, furnizate de primăriile localităţilor. În luna februarie, a fost demarată o activitate de inventariere a tuturor mijloacelor fixe existente: conducte, branşamente, contoare, racorduri, foraje, staţii de pompare, de tratare şi de epurare. Inventarierea acestora va ajuta la evaluarea stării reţelelor şi elaborarea unei strategii regionale pe termen scurt, mediu şi lung, privind investiţiile de reabilitare, înlocuire şi modernizare, ce trebuie realizate în acest domeniu. Cu această ocazie, au fost verificate branşamentele, pentru a se stabili numărul de contoare de branşament existente în fiecare localitate. La o parte din branşamentele necontorizate au fost montate apometre. De asemenea, s-au efectuat lucrări de spălare şi de igienizare a rezervoarelor şi reţelelor de apă. O măsură importantă luată de Aquatim, în vederea asigurării operativităţii în rezolvarea avariilor şi defectelor apărute în localităţile nou-preluate, o reprezintă înfiinţarea dispeceratului regional, care va prelua sesizările tuturor consumatorilor. “Reclamaţiile primite de la clienţi, la numărul de telefon 0256 201 362, vor fi transmise în timp real către formaţiile şi echipajele de intervenţie de la sucursale, astfel încât timpul de rezolvare al defectelor şi avariilor să fie minim”, a subliniat Ilie Vlaicu (foto), directorul general Aquatim.

Comentarii

comentarii