Acasă Actualitate Asumă-ți Zilnic Independența, în școlile din Timiș! 57 de activități, cu 1.200...

Asumă-ți Zilnic Independența, în școlile din Timiș! 57 de activități, cu 1.200 de elevi și 140 de profesori

DISTRIBUIȚI

Anul școlar 2022-2023 a început în județul Timiș cu proiectul local „A.Z.I . –  Asumă-ți Zilnic Independența!”, cu scopul creșterii gradului de informare, conștientizare și sensibilizare a elevilor și a cadrelor didactice din unitățile de învățământ, cu privire la problematica consumului de canabis și a noilor substanțe psihoactive.

De asemenea, proiectul își propune și crearea la nivel județean a unei rețele de suport comunitar formate din cadre didactice, informate cu privire la problematica consumului de canabis și noi substanțe psihoactive, precum și oferirea de alternative sănătoase de petrecere a timpului liber pentru elevii din județul Timiș.

Astfel, de la debutul anului școlar și până în prezent, în cadrul proiectului „A.Z.I . –  Asumă-ți Zilnic Independența!”, s-au derulat 57 de activități specifice de prevenire, de care au beneficiat 1.200 de elevi și 140 de profesori, urmând ca acesta să fie implementat și în alte unități de învățământ din județ.

Liceul Tehnologic “Azur” Timisoara este una din școlile, din Timișoara, unde anul școlar a început cu o serie de activități antidrog adresate elevilor, ca parte a proiectului national “Abilitati pentru acțiune” și proiectului local “AZI -Asuma-ti Zilnic Independența” .

Împreună cu echipa de specialiști din cadrul Biroului de Analiză și Prevenire a Criminalității din cadrul IPJ Timiș, colegul nostru Vasile Gavrilescu a derulat o serie de activități specifice de prevenire a consumului de droguri. Întrebări, curiozități dar și multe răspunsuri, discuții legate de legislație, de riscurile asociate consumului de droguri, dar și de mișcare și sport ca alternative sănătoase de petrecere a timpului, toate sunt parte a acestor activități.

Mulțumim reprezentanților Liceului Tehnologic “Azur” Timisoara pentru oportunitatea oferită și pentru implicare.

==

 

Comentarii

comentarii