Acasă Eveniment Bate vântul schimbărilor la instituţiile subordonate Primăriei Lugoj

Bate vântul schimbărilor la instituţiile subordonate Primăriei Lugoj

DISTRIBUIȚI

Primarul Francisc Boldea a anunţat că, „pentru eficientizarea activităţii primăriei, au fost operate mai multe schimbări de personal, aproximativ zece persoane fiind dislocate”
Eficientizarea activităţii Primăriei Lugoj şi a instituţiilor din subordinea Consiliului Local Lugol este una dintre preocupările declarate ale primarului Francisc Boldea. În acest sens, Corpul de control al Primăriei Lugoj evaluează, în această perioadă, situaţia financiară a instituţiilor subordonate, modul în care este cheltuit banul public şi ce măsuri se impun pentru ca lucrurile să funcţioneze corect. Auditul comandat de primarul Francisc Boldea a început cu centrele financiare ale şcolilor şi grădiniţelor, continuă, în aceste zile, la Clubul Sportiv Municipal Lugoj, urmând să se încheie la Casa de Cultură a Municipiului. „Pe baza rapoartelor întocmite de serviciul de audit din cadrul Primăriei, vor fi luate măsurile impuse de lege”, a anunţat primarul Francisc Boldea. Un astfel de control, efectuat la Cantina de Ajutor Social şi la Complexul de Servicii pentru Persoane Vârstnice „Sf. Nicolae”, s-a soldat cu numeroase schimbări din funcţii şi demisii.

Schimbări şi demisii

„Pentru eficientizarea activităţii Primăriei, au fost operate mai multe schimbări de personal, aproximativ zece persoane fiind dislocate. Astfel, a fost schimbat Vasile Velciov, administratorul Cantinei de Ajutor Social, şi magazionerul Cristian Constantin, iar la Complexul de Servicii pentru Persoane Vârstnice „Sf. Nicolae” a fost acceptată demisia directorului Cristina Ioviţă şi a fost schimbat administratorul, Nicolae Pătruţ. Administrator-şef la Cantina de Ajutor Social a fost numit Aurel Cloambă, care a activat la Centrul de Prevenire a Abandonului Şcolar din Măguri, unde a fost instalat Adrian Rădulescu. În locul Cristinei Ioviţă, a cărei demisie a fost aprobată, a fost numită Adriana Horneac, iar în locul lui Nicolae Pătruţ, care a fost retrogradat ca muncitor necalificat, a fost instalată Adriana Pobega”, a anunţat primarul Francisc Boldea, menţionând că şi bucătarii de la cele două instituţii au fost schimbaţi între ei. „Am luat măsurile ce se impun în urma unor sesizări şi verificări, precum şi a unor anchete, pentru a fi siguri că hrana ajunge în cantităţi suficiente la persoanele deservite de aceste instituţii”, a declarat edilul-şef al Lugojului, menţionând: „La Complexul de Servicii pentru Persoane Vârstnice „Sf. Nicolae” nu s-a respectat legea privind achiziţiile publice la alimente şi materiale, fapt de neadmis pentru o instituţie pendinte de primărie. De zece ani se cumpără din acelaşi loc, ceea ce oricărui om îi dă de bănuit, fără să se aleagă preţul cel mai mic”. Cei eliberaţi din funcţii, de la cele două instituţii, au fost mutaţi la Centrul de Zi pentru Persoane cu Handicap, de pe strada Ion Vidu, unde, conform spuselor primarului, „pentru a-şi păstra posturile, toţi trebuie să fie preocupaţi de atragerea persoanelor cu probleme la nivel de oraş”. Tot pentru eficientizarea activităţii, Biroul Investiţii din cadrul Primăriei Lugoj va fi completat cu un economist şi un jurist, care vor colabora cu compartimentele de specialitate din instituţie. Toate schimbările au fost discutate şi aprobate în cadrul Comisiei de disciplină.

Posturi scoase la concurs

Primăria Lugoj va scoate la concurs câteva posturi de conducere ale instituţiilor subordonate Consiliului Local Lugoj, dar şi ale unor birouri din cadrul propriei instituţii. Primarul Francisc Boldea a anunţat că, pentru a îmbunătăţi din mers activitatea primăriei vor fi scoase la concurs posturile de şef al Biroului Cadastru şi cel de şef al nou înfiinţatei Poliţii Locale.
 

Comentarii

comentarii