Acasă Economic BCR – programul de lucru cu publicul în perioada Sărbătorilor de Paşti

BCR – programul de lucru cu publicul în perioada Sărbătorilor de Paşti

899
DISTRIBUIȚI

Banca Comercială Română (BCR) a anunţat că unităţile teritoriale retail, inclusiv cele care îşi desfăşoară activitatea în mall-uri, centrele de afaceri corporate şi administraţia centrală. nu vor avea program cu publicul în zilele de 3, 4 şi 5 aprilie 2010.
„BCR le recomandă clienţilor să-şi programeze din timp toate operaţiunile bancare pe care trebuie să le efectueze în această perioadă, în funcţie de programul băncii”, a declarat Mircea Augustin Bălan, şeful Departamentului Administrarea Reţelei din cadrul BCR.
„BCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienţii băncii. De asemenea, va fi asigurată şi alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM) şi a automatelor de schimb valutar (ASV), astfel încât clienţii băncii să poată avea acces nelimitat la propriile resurse financiare. Deţinători de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care accepta carduri, iar serviciul de Asistenţă Carduri va fi disponibil 24 de ore din 24”,se menţionează într-un comunicat al băncii.
Totuşi, clienţii BCR vor avea acces la conturi şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare în perioada Sărbătorilor Pascale telefonic, prin Alo 24 Banking BCR disponibil zilnic, între orele 8.00 şi 22.00, prin apelarea InfoBCR şi prin internet – Click 24 Banking BCR accesibil 24/7 prin portalul BCR (www.bcr.ro). În plus, prin apelarea InfoBCR, clienţii vor beneficia în perioada 03 – 05 aprilie de următoarele servicii: suport tehnic în utilizarea Alo şi Click 24 Banking BCR, disponibil 24/7, asistenţă de urgenţă deţinători de carduri, disponibil 24/7, informaţii generale despre produsele şi serviciile BCR, disponibile zilnic, între 8:00 şi 22:00.
Numerele de telefon InfoBCR sunt: 0801.0801.227 apelabil din reţeaua de telefonie fixă Romtelecom, taxabil la tarif local indiferent de locul din ţară de unde este apelat; 021/407.42.00 apelabil din orice reţea din ţară şi din străinatate, taxabil la tarif normal; *0801.227 apelabil prin intermediul serviciului Vodafone Easy Dial, taxabil la tarif normal.
Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare pe parcursul întregii perioade de Sărbători. Easy 24 Banking BCR este o zonă amenajată în cadrul anumitor unităţi BCR, 100% automatizată, dotată cu echipamente ce permit efectuarea de operaţiuni bancare.
Serviciul good.bee Tranzacţii mobile va fi funcţional 24 de ore din 24, permiţând clienţilor să obţină informaţii despre cont, să reîncarce orice cartelă de mobil în reţelele partenere, să trimită bani în orice cont din România sau să plătească facturi. Apelabil din reţelele mobile partenere la *4146 sau din orice reţea la 021.266.77.00 (numere cu tarif normal), Serviciul Suport Clienţi good.bee oferă informaţii şi asistenţă în perioada Sărbătorilor Pascale, zilnic între 9:00-18:00.
 

Comentarii

comentarii