Acasă Economic Brandul Comtim a renăscut

Brandul Comtim a renăscut

DISTRIBUIȚI

ComtimÎn anii ‘90, timişorenii şi nu numai stăteau ore întregi la coadă pentru a cumpăra carne de porc din magazinele Comtim. În acea perioadă, în care combinatul din Timişoara creştea 1,2 milioane de porci pe an, marca (deşi nu era percepută ca atare) Comtim era renumită în întreaga ţară. Acum, noii proprietari ai ceea ce a mai rămas din vechiul combinat, americanii de la Smithfield Prod, au decis să reînvie Comtimul. Smithfiel Prod a deschis joi, la Timişoara, primul magazinul de prezentare Comtim din oraş.
Începând cu luna aprilie, după mulţi ani de absenţă, o gamă largă de produse din carne de porc, proaspătă, sub brandul Comtim, este disponibilă din nou pentru timişoreni, în magazinul de prezentare al abatorului din Freidorf (Strada Polonă, nr.4). Pe lângă produsele Comtim, vor fi oferite spre vânzare produse congelate şi proaspete, sub alte branduri de renume.
„Ne bucurăm să putem oferi timişorenilor posibilitatea de a cumpăra din nou produse din carne de porc, direct de la porţile abatorului – carne produsă în România, din porci crescuţi în România – şi să reînviem astfel tradiţia cărnii proaspete şi de calitate superioară a Comtimului” a afirmat Morten Jensen, CEO Smithfield Prod. Magazinul de prezentare Comtim, cu o suprafaţă de vânzare de aproximativ 140 mp şi dotat cu un spaţiu de pregătire şi depozitare a mărfii de aproximativ 30 mp, oferă peste 60 de sortimente de produse din carne proaspătă, mezeluri şi alte produse congelate. Acesta va fi deschis de luni până vineri, de la 8.00 – 18.00, pe stoc fiind disponibilă o gamă largă de produse cu posibilitatea de livrare a unor cantităţi mai mari decât cele disponibile în magazin, ca urmare a unei comenzi ferme, la solicitările clientului. Smithfield Prod este o companie românească, ce a preluat o parte din activele fostului Comtim, în anul 2004, în prezent fiind cel mai mare abator din România, cu o capacitate de abatorizare de 600 de capete pe oră, fiind certificat conform standardelor ISO 22 000 privind calitatea şi siguranţa alimentelor.
„Avem în plan extinderea vânzării de produse Comtim, în întreaga ţară. Am achiziţionat recent compania Agroalim şi avem astfel spaţii de vânzare şi de depozitare în 7 oraşe din ţară. Produsele cu marca Comtim pot fi găsite şi în reţelele câtorva hyper şi supermarketuri. La ora actuală, sacrificăm aproximativ 10.000 de proci pe lună. Până în luna iunie, vom atinge cifra de 13.000. În urma investiţiilor importante pe care le avem în program, sunt convins că, în doi ani, vom depăşi 1,2 milioane de porci anual, nivelul maxim înregistrat de vechiul Comtim”, a declarat Morten Jensen.

Comentarii

comentarii