Acasă Actualitate Brandurile timișorene își dau întâlnire cu bloggerii

Brandurile timișorene își dau întâlnire cu bloggerii

DISTRIBUIȚI

particip 250 250Timișoara Brands Tour este un eveniment în care brandurile timișorene şi bloggerii se întâlnesc în offline. Evenimentul se află la prima ediție în Timișoara și are loc în perioada 11-14 aprilie.

Timp de patru zile, cei mai importanți bloggeri din toate colțurile țării vin la Timișoara pentru a cunoaște cele mai relevante branduri bănățene printr-un tur şi o discuție informală despre strategia de marketing şi PR online a fiecărui brand vizitat, ca mai apoi să împărtășească experiența pe blogurile lor și, astfel, povestea brandurilor să ajungă la cât mai mulți oameni. Acest tur al brandurilor timișorene îşi propune să creeze o legătură între branduri şi unii dintre cei mai importanţi vectori de comunicare din România. Se vor pune în centrul atenției brandurile care au contribuit la dezvoltarea orașului Timișoara într-un altfel de tur al orașului. Brandurile prezente vor fi: Timișoreana, Cramele Recaș, Hotel Timișoara, Arsenal Park și trei dintre echipele sportive reprezentative pentru oraș: BC Timba Timișoara – baschet, RCM Univ. de Vest Timișoara – rugby și ACS Poli Timișoara – fotbal. Brandurile au ocazia să-și prezinte povestea, în timp ce Timișoara este promovată la nivel național ca o destinație ideală de business și turism. Bloggerii vor afla povestea primei fabrici de bere din România care își are originile cu mult timp în urmă, fiind înființată în cetatea Timișoarei în deceniul al doilea al secolului al XVIII-lea și a celei mai cunoscute crame cu tradiție din vestul țării, Cramele Recaș. De asemenea, vor vizita cele mai importante echipe sportive din oraș și vor sta de vorbă cu primarul Timișoarei, Nicolae Robu, și cu Simona Neumann, director executiv al Asociației Timișoara Capitală Culturală Europeană, despre pregătirile pe care le face orașul în cursa pentru Capitala Culturală Europeană în 2021. Bloggerii vor mai vizita și Arsenal Park, un complex turistic şi de agrement cu 3 stele pe epoleţi, o fostă bază secretă și fabrică de muniţie situată lângă Orăștie, o actuală fabrică de adrenalină.
Timișoara Brands Tour este o franciză a Cluj Brands Tour, un concept marca TVdece, unic în online-ul românesc, care aduce împreună cele mai importante branduri şi cei mai reprezentativi bloggeri din România. Evenimentul s-a desfășurat pentru prima dată în 2011, la Cluj Napoca, iar acum se desfășoară și în Timișoara sub tutela PRbeta. Conceptul PRbeta a apărut inițial sub forma unei conferințe regionale de comunicare online, însă a dezvoltat apoi o serie de evenimente și surse de educație alternativă: blogul PRbeta se adresează oamenilor de comunicare care se află la început de drum. Pe blog puteți găsi tutoriale care să vă ajute să faceți primii pași în PR, diverse informații din domeniul comunicării precum și resurse utile; workshop-urile PRbeta își propun să ajute studenții să aprofundeze domeniul comunicării online, oferindu-le posibilitatea de a învăța de la specialiști în comunicare și de a pune în practică cunoștințele dobândite în cadrul unor companii care își desfășoară activitatea în cele mai mari orașe ale țării. De asemenea, în fiecare an, 5 studenți au posibilitatea de a participa la internship-ul PRbeta. Aceștia au șansa de a învăța absolut tot ce facem noi în PR și comunicarea online și de a face parte din echipa PRbeta. Conferința PRbeta este singura conferință regională de comunicare online din țară. Aceasta se adresează în special companiilor care se promovează online sau care doresc să înțeleagă mai bine beneficiile promovării online, profesioniștilor care lucrează în domeniu și agențiilor de PR. Prin intermediul PRbeta Talks, o dată la două luni, specialiștii în comunicare și cei care sunt interesați de acest domeniu se întâlnesc într-un mediu degajat pentru a discuta despre cum se face comunicare online în cadrul companiilor mai mari sau mai mici din zona de vest a țării.

 

Comentarii

comentarii