Acasă Economic BRD a prezentat, la Timişoara, „A la carte”, primul card bancar 100%...

BRD a prezentat, la Timişoara, „A la carte”, primul card bancar 100% personalizabil

DISTRIBUIȚI

La NH Hotel Timişoara a avut loc, marţi, 23 martie, primul eveniment din reţeaua BRD – Groupe Societe Generale – după prezentarea la nivel naţional – prin care banca a lansat premiera anului 2010 in materie de plaţi fără numerar: cardul „A la carte”.
BRD este, astfel, prima bancă din România care le oferă clienţilor posibilitatea de a-şi personaliza in întregime cardul. O fotografie de familie, imagini din vacanţă, locuri, întâmplări şi persoane dragi, toate pot fi păstrate de-acum, pe cârdul BRD „A la carte”. Cu utilizare internaţională, cardurile, echipate cu chip, vor fi emise atât sub sigla VISA, cât şi sub cea a MasterCard.
„A la carte” beneficiază de toată gama funcţionalităţilor specifice unui card. Fotografiile trebuie să respecte anumite exigenţe juridice referitoare la drepturile de autor şi la proprietatea intelectuală, utilizarea unor mărci înregistrate sau a unor imagini cu conotaţii religioase, politice, rasiste sau sexuale nefiind permisă.
„În prima fază, clientul va furniza băncii fotografia preferată salvată pe un suport de stocare, urmând ca în scurt timp BRD să lanseze un site web dedicat, prin intermediul căruia clienţii să-şi poată solicita şi personaliza în mod direct cârdul. Până atunci, pe site-ul instituţional www.brd.ro, clienţii au la dispoziţie un simulator pentru a vedea cum vor arăta pe card fotografiile lor preferate. Cârdul va fi disponibil în agenţie în 10 zile lucrătoare după semnarea cererii de emitere şi validarea designului de către client." a declarat Petru Negru, directorul executiv al BRD Timişoara
„BRD rămâne în avangarda inovaţiei în domeniul produselor monetice şi va continua să aducă surprize plăcute pe piaţa românească de profil, produse care vor facilita plăţile fără numerar pentru clienţi", a adăugat Cristina Amnasan, director clientela retail BRD Timişoara.
 

Comentarii

comentarii