Acasă Monden/Lifestyle Cadouri de lux într-o colecţie de Paşte lansată de Le Manoir

Cadouri de lux într-o colecţie de Paşte lansată de Le Manoir

662
DISTRIBUIȚI

Le Manoir lansează cu ocazia sărbătorilor de Paşte o nouă colecţie de cadouri de lux, ce include branduri prestigioase de gastronomie şi băuturi fine lansate în Franţa special pentru acest sezon. Colecția este prezentată într-un catalog special, ce poate fi consultat online pe www.cadouri-lemanoir.ro. 

Le Manoir este lider pe piaţa românească în domeniul cadourilor de lux constând în vinuri şi produse de gastronomie. Cadourile de lux din colecţia Le Manoir sunt adecvate pentru pachetele de ”cadouri de afaceri” oferite de companii clienților importanți, dar sunt la fel de potrivite ca daruri de Paşte pentru cei dragi. Colecția cadourilor de Paște Le Manoir include un ou din porțelan, inspirat de piesa de rezistență a lui Carl Fabergé, umplut cu bomboane de ciocolată fină pralinată, Comtesse du Barry, pachetele cadou Kusmi Tea și selecția de cadouri Terre Exotique cu cele mai parfumate condimente. În plus, există o gamă de peste 3000 de produse din care se pot crea pachete personalizate, printre care deliciile de ciocolată Michel Cluizel sau Maxim’s de Paris, foie gras, caviar, trufe, brânzeturi, o gamă largă de vinuri, Champagne, Porto sau produse distilate : Cognac, Armagnac și Calvados. ”Pe zona de VIP și lux practica “cadourilor de afaceri” are un specific aparte. Cadoul în sine este ales cu atenție, pentru a transmite un mesaj adecvat importanței pe care o are relația cu un client sau partener deosebit. Un client special sau un partener de afaceri important poate să primească un cadou de lux, fie cu ocazia unor sărbători (Crăciun, Paște), fie pentru a marca un moment aniversar în istoria companiei. Pentru astfel de clienți/ parteneri nu poți face orice fel de cadou: dacă faci unui client special un cadou ieftin, cumpărat la discount din supermarket, poți să transmiți un mesaj nepotrivit”, a declarat Cristian Preotu, director asociat Le Manoir. Cadourile reprezintă aproximativ 30% din cifra de afaceri a Le Manoir, iar această evoluție a fost constantă în ultimii 8 ani. În 2011 vânzările de cadouri au fost de peste 1 milion de euro. Le Manoir oferă posibilitatea de a face cadouri sub brandul Comtesse du Barry și în alte locații din lume. ”Se poate comanda un cadou la București pentru un client care este într-o țară europeană, sau chiar într-un teritoriu îndepărtat – cum ar fi Guadelupa -, cadoul urmând a fi ambalat și trimis la destinatar de filiala locală a Comtesse du Barry, ceea ce scurtează timpii de livrare și garantează prospețimea produselor. Cel mai frecvent, astfel de cadouri se fac în Europa”, precizează Cristian Preotu. 

Compania Le Manoir a fost înfiinţată în 2004 cu scopul de a importa şi de a prezenta în România cele mai bune vinuri şi produse gastronomice premium: foie gras, trufe, caviar, somon afumat. Le Manoir a deschis primul magazin Comtesse du Barry în Timișoara în 2011.

Comentarii

comentarii