Acas─â Economic Call Center-ul A.S.F., apreciat de consumatorii de servicii financiare non-bancare

Call Center-ul A.S.F., apreciat de consumatorii de servicii financiare non-bancare

622
DISTRIBUIȚI

Peste 96% dintre consumatorii de servicii financiare non-bancare s-au declarat mul╚Ťumi╚Ťi de informa╚Ťiile primite, anul trecut, de la exper╚Ťii Call Center-ului Autorit─â╚Ťii de Supraveghere Financiar─â.

Acest aspect este reliefat de rezultatul sondajului de opinie realizat pe tema ÔÇ×satisfac╚Ťia consumatorilor de produse financiare non-bancareÔÇŁ. ├Än func╚Ťie de punctajul dat la ├«ntrebarea Net Promoter Score (a╚Ťi fost mul╚Ťumit de informa╚Ťiile oferite?, v-au fost utile?), Call Center-ul A.S.F. a ob╚Ťinut un punctaj de 96,4% consumatori mul╚Ťumi╚Ťi pe parcursul anului 2020.

Call Center-ul A.S.F. a ├«nregistrat anul trecut un num─âr de 18.126 apeluri, ├«n cre╚Ötere cu aproape 35% fa╚Ť─â de anul 2019, ceea ce demonstreaz─â c─â activitatea de rela╚Ťii cu publicul reprezint─â o surs─â de informare eficient─â ╚Öi credibil─â pentru consumatorii de servici financiare non-bancare.  

Autoritatea de Supraveghere Financiar─â acord─â o aten╚Ťie deosebit─â dezvolt─ârii continue a procesului de asisten╚Ť─â de specialitate acordat─â consumatorilor, prin cre╚Öterea calitativ─â a actului de asisten╚Ť─â oferit─â prin intermediul Call Center-ului. Spre exemplu, consumatorul care apeleaz─â A.S.F. este identificat din punct de vedere al nivelului de cuno╚Ötin╚Ťe ╚Öi experien╚Ť─â ├«n domeniul financiar non-bancar, iar apoi ├«i sunt transmise informa╚Ťiile solicitate ├«n func╚Ťie de preg─âtirea ╚Öi experien╚Ťa sa. Totodat─â, ├«i sunt specificate riscurile la care se poate expune ├«n cazul alegerii unor produse financiare neconforme ╚Öi este sf─âtuit s─â adopte decizii investi╚Ťionale doar atunci c├ónd acesta ├«n╚Ťelege riscurile asociate ╚Öi poate sus╚Ťine financiar eventualele pierderi.

├Än anul 2020, exper╚Ťii Call Center-ului A.S.F. au acordat asisten╚Ť─â de specialitate consumatorilor ├«n vederea clarific─ârii tuturor solicit─ârilor acestora, facilit├ónd accesul nediscriminatoriu la sistemele active de solu┼úionare a cererilor, a solicit─ârilor de informa┼úii ┼či a peti┼úiilor. De asemenea, persoanele care au apelat num─ârul 0800.825.627 au fost consiliate cu privire la modul ├«n care trebuie respectate formalit─â┼úile legale privind depunerea ┼či completarea documenta┼úiei, ├«n vederea solu┼úion─ârii tuturor aspectelor prezentate telefonic de c─âtre acestea.

Asigurările, în topul interesului consumatorilor

Informa╚Ťiile cu privire la domeniul asigur─ârilor au fost cele mai solicitate de c─âtre consumatori. Num─ârul apelurilor aferente acestui sector a fost de 8.834 (48,73% din totalul apelurilor primite), ├«n cre╚Ötere cu 29,21% fa╚Ť─â de anul 2019. Sistemul de pensii private s-a situat pe locul al doilea, ├«n ceea ce prive╚Öte interesul consumatorilor: 5.521 de apeluri (30,46% din totalul apelurilor primite), ├«n cre╚Ötere cu 32,68% fa╚Ť─â de anul 2019.

Conform analizei referitoare la activitatea Call Center-ului Autorit─â╚Ťii, peste 900 de apeluri au vizat Entitatea de Solu╚Ťionare Alternativ─â a Litigiilor ├«n Domeniul Financiar non-bancar SAL-Fin, ├«n cre╚Ötere cu 51,09% fa╚Ť─â de anul 2019, ├«n timp ce apelurile cu privire la Sectorul Instrumente ╚Öi Investi╚Ťii Financiare au fost ├«n num─âr de 507, ├«n cre╚Ötere cu circa 62% fa╚Ť─â de anul 2019.

Call Center-ul Autorit─â╚Ťii de Supraveghere Financiar─â poate fi apelat la 0800.825.627, de luni p├ón─â miercuri ├«ntre 10:00 ╚Öi 17:00, joi ├«ntre 10:00 ╚Öi 18:00, iar vineri de la 10:00 la 14:30.

Comentarii

comentarii