Acasă Actualitate Campania primarului Robu împotriva Continental Anvelope este un bluf. Sau, poate, un...

Campania primarului Robu împotriva Continental Anvelope este un bluf. Sau, poate, un șantaj

DISTRIBUIȚI

Bravada primarului Nicolae Robu combate, declarativ, planurile de extindere ale companiei Continental Anvelope este un mare bluf. Într-un răspuns oficial trimis redacției Ziua de Vest, Continental nu confirmă că ar avea un plan de extindere a fabricii de la Timișoara. ”În ceea ce privește planurile companiei Continental Anvelope Timișoara de extindere, în perioada imediat următoare continuăm demersurile începute deja pentru extinderea sistemelor noastre de tratare a mirosului, proiect în valoare de peste 4 milioane euro, care are scopul de a reduce până la eliminare mirosul specific producției de anvelope. Începând cu anul 2015 am început acest proiect, pentru implementarea unui sistem de tratare a emisiilor olfactive, în care am investit peste 10,5 milioane de euro. Rezultatele măsurătorilor realizate după punerea în funcțiune a acestor echipamente, unele dintre ele prototipuri pentru industria producătoare a anvelopelor, arată o reducere semnificativă a percepției mirosului specific producției de anvelope în imediata vecinătate a perimetrului fabricii, de până la 80%”, se precizează în comunicat.

Așadar sondajul realizat de primar este fără obiect. Robu a marcat însă un punct la imagine, fiind (mai nou) un mare luptător împotriva firmelor care poluează. Acum câțiva ani primarul înfiera o altă mare companie din Timișoara, Azur. Americanii arau la egalitate cu Continental în topul poluatorilor. Dar, după ce Azur a devenit sponsor al echipei ACS Poli Timișoara, Nicolae Robu a șters compania din lista celor ”răi”. Să fie la fel și cu Continental?

Răspunsul companiei germane la această întrebare este unul… diplomatic: ”Impactul Continental Anvelope se extinde dincolo de aspectul economic, deoarece compania arată o responsabilitate socială excepțională față de comunitate. Continental a sprijinit inițiative într-o multitudine de domenii, vizând îmbunătățirea vieții comunității, susținerea culturii locale, educația, mediul și sănătatea. Un total de peste 1 milion de euro a fost alocat în ultimii 6 ani pentru a finanța astfel de activități”.

Comentarii

comentarii