Acasă Economic Campanie de reduceri la Metro Cash & Carry România

Campanie de reduceri la Metro Cash & Carry România

DISTRIBUIȚI

În perioada 8 septembrie 2011 – 15 ianuarie 2012, METRO Cash & Carry România oferă clienţilor profesionişti produse electrocasnice de mărci de renume, cu o reducere de 40%. Reducerea se oferă pe baza completării taloanelor promoţiei (paşapoarte speciale, primite la casele de marcat). Pentru fiecare 100 de lei (fără TVA) cheltuiţi în magazinele METRO Cash & Carry din România, clienţii profesionişti vor primi câte un autocolant, reprezentând un punct bonus, care se lipeşte pe talonul promoţiei, primit la casa de marcat. După însumarea a 8 puncte bonus, clienţii îşi pot alege oricare dintre cele 11 produse electrocasnice Krups, Moulinex, Rowenta sau Tefal incluse în promoţie, beneficiind de reducerea de 40% din preţul afişat la raft. Punctele bonus pot fi colectate în magazine până la data de 15 ianuarie 2012 şi pot fi folosite împreună cu talonul promoţiei până la data de 30 ianuarie 2012.

„Întreaga selecţie de produse nealimentare pe care o pregătim clienţilor noştri profesionişti are la bază câteva criterii fundamentale: calitate înaltă, fiabilitate şi preţuri cât mai avantajoase. Dacă tuturor acestor condiţii îndeplinite li se adaugă o reducere importantă, de 40%, ne declarăm încântaţi să le putem oferi clienţilor fideli această ocazie de a-şi optimiza costurile, achiziţionând produse ale unor mărci de prestigiu”, a declarat Michael Kaiser, director Cumpărări Produse Nealimentare METRO Cash & Carry România.

„Principalul obiectiv, mereu actual la METRO Cash & Carry România, este acela de a oferi clienţilor noştri cele mai bune produse la preţurile cele mai bune. Campania actuala are în vedere tocmai acest aspect, iar prin alegerea celor 11 produse electrocasnice, la preţuri speciale, am urmărit acoperirea nevoilor diverse ale clienţilor noştri. De asemenea, perioada extinsa de desfăşurare a campaniei oferă ocazia cât mai multor clienţi de a beneficia de reducerea de 40%, pe baza cumpărăturilor curente, fără eforturi suplimentare”, a declarat Edwin Deurloo, Director Operaţional METRO Cash & Carry România.

Regulamentul promoţiei este disponibil în toate magazinele METRO Cash & Carry România şi pe site-ul companiei, www.metro.ro.

Comentarii

comentarii