Acasă Economic Carrefour România susține tinerii timișoreni la hackathon-ul Innovation Labs

Carrefour România susține tinerii timișoreni la hackathon-ul Innovation Labs

DISTRIBUIȚI

Carrefour România, sprijină direcția de dezvoltare în retail a programului Innovation Labs, pentru al treilea an consecutiv. Astfel, Carrefour, ca lider în inovație și tehnologie în retail, încurajează tinerii timișoreni să propună idei de aplicații și proiecte pentru cât mai multe direcții de dezvoltare, de la îmbunătățirea experienței clienților, până la simplificarea proceselor operaționale. La eveniment, compania a fost prezentă prin mentori de top.

Hackathonul din Timișoara, ajuns la cea de-a treia ediție, face parte din prima etapă a programului Innovation Labs și a reunit 25 de echipe formate din peste 70 de tineri pasionați de domeniul IT, care au avut misiunea de a convinge juriul că ideea inovatoare la care s-au gândit, merită implementată. Juriul, din care a făcut parte și Carrefour România, a avut rolul de a pune întrebări şi de a sfătui echipele pe parcursul celor două zile, alegându-le pe cele care vor continua dezvoltarea prototipurilor în etapa de mentorat a Innovation Labs din Timișoara, pentru o perioadă de trei luni.

„Tinerii care şi-au prezentat ideile inovatoare, pe parcursul celor două zile, reprezintă viitorul mediului de business & IT din  Timișoara și sunt convins că proiectele câştigătoare vor aduce un suflu nou pieței de retail. Vom fi alături de echipe în continuare astfel încât propunerile lor să se materializeze în proiecte reale cu impact direct asupra experienței consumatorilor români. a declarat Sorin Panescu, mentor Carrefour în cadrul programului Innovation Labs desfășurat la Timișoara.

Astfel, cele mai bune 13 idei prezentate de tineri vor prinde contur sub forma unui plan de afaceri. Pe tot parcursul programului, potenţialii antreprenori vor primi sfaturi de la mentori, manageri, profesori și specialişti din domeniu care s-au implicat în proiect.

„Carrefour acordă o  atenție sporită  zonei de digital & tech și astfel, în cele două zile petrecute alături de cele 25 de echipe înscrise la Hackathon-ul din Timișoara , am căutat echipele care să ducă ideile în produse inovatoare care să dezvolte retail-ul din România.a declarat Alin Butarita, mentor Carrefour în cadrul programului Innovation Labs desfășurat la Timișoara.

Printre proiectele câștigătoare ale Hackathonului de la Timișoara, pentru zona de Retail, se regăsesc :

  • VR Market transpune supermarketul obişnuit în realitate virtuală, reducând atât traficul şi poluarea precum şi stresul ori timpul irosit la coadă şi casa de marcat. Cu VR Market, oricine va putea să-și facă cumpărăturile zilnice în doar câteva minute, produsele urmând să fie livrate în siguranţă acasă.
  • Up My Fintech vine cu o soluție pentru hipermarketuri, ajutând la implementarea citirii și încasării produselor prin coduri QR, eficientizând şi simplificând procesul de achitare. Aplicaţia va crea o bază de date aplicată pentru utilizatorii săi care va permite observarea obiceiurilor de cumpărare putând astfel să personalizeze promoții, îmbunătățind experiența de cumpărare a fiecărui client în parte.

Toate echipele câștigătoare din Hackathon intră acum într-o perioadă intensă de training de trei luni, timp în care se vor întâlni săptămânal cu mentorii lor. Tinerii vor împărtăși experiențele unor antreprenori sau oameni de business de vârf, explorând ecosistemul antreprenorial românesc. În plus, li se vor oferi tehnologii de ultimă generație pentru dezvoltarea produsului, prin intermediul partenerilor programului.

Primul hackaton al proiectului s-a desfășurat în București în perioada 3-4 martie iar weekendul acesta au fost organizate evenimente asemănătoare, simultan în Cluj-Napoca, Iași, Sibiu și Timișoara.

Comentarii

comentarii