Acasă Economic Ciclop Timișoara, Vasile și țepuirea clienților

Ciclop Timișoara, Vasile și țepuirea clienților

DISTRIBUIȚI

ciclop timisoara largeLa magazinul de piese auto Ciclop Timișoara sintagma ”Clientul nostru, stăpânul nostru” s-a transformat în ”Clientul nostru, fraierul nostru”. Referitor la importanţa clientului pentru o afacere Sam Wulton, fondatorul brandului Wal-Mart, afirma: „Este un singur şef absolut, clientul, el poate da afară pe toată lumea din companie, de la manager în jos, pur şi simplu prin cheltuirea banilor în altă parte”. EI bine, așteptăm ca acest lucru să se întâmple și la Ciclop.
Modul în care unii dintre cei de la Ciclop își tratează clienții este pur și simplu revoltător. Am fost acum câteva săptămâni la magazinul Ciclop de pe Str. Mitropolit Alex Sterca Suluțiu să cumpăr o piesă simplă, un mâner pentru o portieră. Pentru portiera dreaptă. Am discutat cu plictisitul și nervosul domn Vasile, care chiar în timp ce așteptam să se elibereze un consultant de vânzări, se certa cu un client care cerea prea multe detalii și lămuriri despre piesa pe care dorea să o comande. Onoratul domn Vasile mi-a ascultat comanda, a căutat preț de câteva minute mânerul de portieră în baza de date și chiar mi-a arătat pe ecranul calculatorului cum arată. La întrebarea mea pertinentă, fiind vorba de o mașină fabricată în Anglia, m-a lămurit că mânerul nu are și orificiu pentru încuietoare, deci este pentru ușa din dreapta, pentru mașinile cu volan pe stânga. Până aici totul a fost, relativ bine. Problemele au apărut după câteva zile când, la livrarea comenzii, am observat că mânerul era pentru ușa din stânga. Am cerut lămuriri. Vasile, în pragul unei crize de nervi, a spus că el asta a comandat și că asta a venit. Doar că eu i-am cerut altceva. Am cerut chiar verificarea înregistrării video din momentul în care am dar comanda, că doar magazinul e împânzit de camere, mai ceva ca sediul SRI. Mici măcar nu am fost băgat în seamă. A trebuit prin urmare să comand din nou aceeași piesă, cu promisiune că nu voi plăti în plus decât o ”amendă”, pentru returnarea comenzii greșite. De procesarea acestei tranzacții s-a ocupat un alt angajat al magazinului, care, la prima vedere părea mai serios. După alte câteva zile, a venit și piesa corectă. Am fost asigurat, și la telefon și în magazin, că ”amenda” va fi în jur de 58 de lei. Dar nu a fost așa. La casă am plăti… 90 de lei. Nimeni nu a putut să-mi explice de ce. Nici măcar Vasile, care la fiecare dintre vizitele pe care l-am făcut în ultimele două săptămâni la Ciclop se certa cu câte un client pentru comenzi greșite.
Așa că, dacă vreți piese originale și nu chinezisme și aveți și pretenția să primiți comanda corectă, nu mergeți la Ciclop Timișoara. Și dacă totuși mergeți, evitați-l pe Vasile.

Comentarii

comentarii