Acasă Economic Compania real,- Hypermarket România a fost certificata ISO 22000:2005

Compania real,- Hypermarket România a fost certificata ISO 22000:2005

436
DISTRIBUIȚI

 Sistemul de management al securităţii produselor alimentare implementat în reţeaua real,- Hypermarket România a fost auditat şi certificat de către Organismul de Certificare SGS, îndeplinind cerinţele standardului ISO 22000:2005. Certificatul a fost obţinut pentru o perioadă de trei ani şi este valabil pentru toate cele 25 de hipermarketuri real,- deschise în România până la sfârşitul anului 2010. 

Certificarea ISO 22000:2005 oferă un cadru de cerinţe armonizate la nivel internaţional şi presupune respectarea normelor HACCP referitoare la siguranţa alimentului, trasabilitate şi asigurarea monitorizării fluxului de produse din momentul recepţionării până dupa vânzare, precum şi corectarea parametrilor proceselor care ies din limitele admise şi pot afecta siguranţa produsului. Astfel, orice posibil risc la adresa siguranţei alimentare este eliminat sau redus la cel mai scăzut nivel. În urma procedurii de certificare ISO 22000:2005, real,- Hypermarket România devine prima reţea de hipermarketuri din România certificată pentru desfăşurarea tuturor activitatilor de: comercializare a produselor alimentare proaspete (carne, peşte, legume şi fructe, lactate) şi a produselor congelate; tranşare şi procesare a cărnii refrigerate pentru obţinerea de produse de carne proaspătă sau afumată (carne tocată, pastă pentru mici, cârnaţi proaspeţi, rulade de carne, produse de carne afumată); procesare primară a peştelui proaspăt (eviscerare, filetare, porţionare); obţinere de produse de gastronomie, brutărie, cofetărie şi patiserie.

„Prin obţinerea certificatului ISO 22000:2005 pentru desfăşurarea tuturor acestor activităţi, real,- Hypermarket România stabileşte un nou standard pe piaţa românească de profil. Astfel, ne dovedim din nou interesul deosebit pe care îl acordăm consolidării principiilor de lucru privind respectarea celor mai înalte standarde calitative şi alinierii la tendinţele internaţionale în domeniul managementului siguranţei alimentare. Aşa cum am făcut-o şi până acum, principala noastră preocupare rămâne oferirea celor mai bune produse şi servicii pentru clienţii noştri, nu doar din perspectiva calităţii superioare a produselor comercializate, ci şi în ceea ce priveşte grija sporita pentru siguranţa alimentară, fiind pe deplin conştienţi de responsabilitatea pe care o avem, în calitatea noastră de comercianţi”, spune Thierry Guillon-Verne, director cumpărări produse alimentare,  real,- Hypermarket România.
 

Comentarii

comentarii