Acasă Actualitate Connect-R, Kamelia şi George Hora cântă la „Chocolate Night”, în Iulius Mall...

Connect-R, Kamelia şi George Hora cântă la „Chocolate Night”, în Iulius Mall Timişoara

DISTRIBUIȚI

„Să dormi bine ziua! Să cumperi la miezul nopţii!” este recomandarea pe care Iulius Mall o face sâmbătă, 17 noiembrie 2012, tuturor clienţilor, pe care îi aşteaptă la anuala ediţie a celui mai îndrăgit eveniment de shopping din Timişoara – „Veniţi la miezul nopţii!”.

 Iulius Mall invită publicul să petreacă o „noapte de ciocolată”, în compania unor artişti apreciaţi şi să „guste” din promoţiile de până la 70% din magazinele preferate. Festival de Dulciuri şi Cafea, fashion show, sculpturi în ciocolată, concursuri cu premii pe loc şi mii de surprize vor face deliciul Chocolate Night de la cel mai mare mall din afara Bucureştiului. Petrecerea promoţiilor începe la ora 20.00, în singura noapte din an când preţurile sunt mai mici decât ziua. Cum shopping-ul merge de minune pe muzica în vogă, Iulius Mall va condimenta programul cu cei mai iubiţi cântăreţi. Kamelia şi George Hora vor urca pe scena din zona Sarra Blu, la ora 22.30, urmaţi de îndrăgitul Connect-R, al cărui recital începe la ora 23.15. În week-end-ul promoţiilor, Iulius Mall le-a pregătit clienţilor Festivalul de Dulciuri şi Cafea „I’m Sweet”. Aflat la prima ediţie, festivalul va avea loc de vineri, 16 noiembrie, şi până duminică, 18 noiembrie inclusiv, la parterul Iulius Mall şi reuneşte participanţi din industria dulciurilor şi a cafelei. Clienţii vor putea cumpăra şi savura o gamă extinsă de deserturi şi cafea.

Sâmbătă, pasionaţii de fashion vor avea parte de o prezentare de modă deosebită. The Code, New Yorker, Nichi Cristina Nichita, Tom Tailor, Steilmann, Camaieu, Terranova, Mathilde, Effect, Il Passo, Benvenuti, Garel Paris şi Millefiori sunt brandurile din Iulius Mall care vor prezenta tendinţele acestui sezon, într-un fashion show în paşi de dans, alături de talentaţii membrii ai clubului de dans sportiv Magnum VRD. De la ora 20.30, în zona Sarra Blu, copiii şi nu numai sunt invitaţi la Choco Film. Cei mici vor pătrunde pe tărâmul fascinant al dulciurilor, în minunatul univers al peliculei „Charlie and The Chocolate Factory”. Clienţii interesaţi să afle povestea celui mai faimos desert din lume sunt invitaţi la etajul Iulius Mall, să admire istoria ciocolatei, într-un colaj grafic 3D deosebit de interesant. La fel de spectaculoase vor fi şi sculpturile în ciocolată, realizate de studenţi ai Facultăţii de Arte. Întreaga noapte de 17 noiembrie va fi presărată cu numeroase concursuri cu premii pentru public, iar cumpărăturile în valoare de minimum 100 de lei asigură peste 6.000 de premii.
Iulius Mall a pregătit surprize dulci şi pentru fanii săi de pe Facebook. Până pe 16 noiembrie, admiratorii mall-ului pot participa la concursul Chocolate Sweets. Zilnic, pot câştiga un voucher în valoare de 120 de lei la Black Box şi un tort, dacă uploadează o fotografie cu desertul preferat din ciocolată şi adună cât mai multe voturi. La finalul campaniei, preferatul publicului de pe Facebook va fi premiat cu un telefon smart Samsung Galaxy SII.
 
Promoţii de până la 70%
 
Iulius Mall va completa momentele de entertainment cu promoţii captivante, împătimiţii de shopping putând să-şi îmbogăţească garderoba cu articole atractive. New Yorker, Mustang Jeans, Irina Schrotter, Ginette şi Adam’s by Secuiana vor afişa preţuri cu până la 70% mai mici. Piese vestimentare la modă se pot cumpăra avantajos şi de la Orsay – 50%, Columbia – 40% (la al doilea produs), Tom Tailor  20% – 35%, Mango – până la 30%, Stefanel, C&A, Baroco, Bigotti, Gabangi, Kenvelo, XXL Line, The Code, Nichi Cristina Nichita, Aura Dumitru – până la 20%, Motivi – 20% la două produse şi 30% la trei articole achiziţionate, Terranova – la două produse cumpărate se oferă unul gratuit, Pada Murre – la un articol achiziţionat se oferă 50% discount la al doilea. Şi magazinele de încălţăminte vor fi bogate în oferte, cu promoţii la:  Il Passo – 40%, Amely – 30%, Bata, Benvenutti, Cameleon, Ecco, Geox, Jazz, Office Shoes, Otter şi Tamaris – 20%. Cei care doresc să cumpere bijuterii şi accesorii la preţuri mai mici sunt aşteptaţi cu promoţii de până la 30% la Accessorize, Garel Paris, Gemstones Bijou, Gia şi Edifice W&J, de 25% la Cielo Venezia 1270, de 20% la Thorra, de 15% la Be in Time, Kultho, Splend’Or şi de 10% la De Georgia. Cosmeticele de la Marionnaud vor avea un discount care ajunge până la 35%, cele de la Douglas şi Sephora de până la 30%, iar articolele de la The Body Shop, Professional Shop, Parfum Zone şi Beauty 4 You de până la 20%. Ofertele Iulius Mall continuă la magazinele cu articole pentru cei mici: Kiddy Store,  Premaman şi Bambi – până la 30%, iar Coccodrillo&Bambino – 25%. Articolele sport sunt şi ele la preţuri avantajoase: Champion – până la 70%, Nike şi Arman&Alin Sport – 20%. Flanco oferă TVA-ul înapoi la sute de produse, iar la Quick Mobile o parte din accesorii sunt la jumătate de preţ. Pentru iubitorii de literatură, Nemira va avea 50% promoţie, Librăria Cărtureşti oferă reduceri de 20% la cărţi şi 15% la CD-uri, DVD-uri, ceaiuri şi accesorii, iar Diverta până la 20%. Promoţii vor fi şi în zona de servicii.
Detalii suplimentare despre „Veniţi la miezul nopţii!” şi oferta completă de promoţii se găsesc pe www.iuliusmall.com/timisoara şi www.facebook.com/IuliusMallTM.

Comentarii

comentarii