Acasă Economic Contractele de furnizare a gazelor naturale pot fi trimise şi prin poştă

Contractele de furnizare a gazelor naturale pot fi trimise şi prin poştă

506
DISTRIBUIȚI

De săptămâna aceasta, timişorenii care au gaze naturale de la E.ON Gaz au început să stea, ore întregi, la coadă pentru a intra în legalitate. Compania le-a trimis tuturor clienţilor, alături de factură, noul contrat de furnizare a gazelor naturale, impunând un termen de 15 zile pentru depunerea acestora la Centrele de Relaţii Clienţi. Acum, după câteva zile de nervi şi după ce un număr mare de clienţi au făcut plângeri împotriva modul în care sunt trataţi de E.ON. compania a hotărât că noile contracte pot di trimise şi prin poştă, fără a mai fi nevoie să fie depuse personal.
„Pentru a salva timp şi pentru a evita formarea de aglomeraţii la Centrele de Relaţii Clienţi, compania noastră roagă clienţii să folosească exclusiv serviciile poştale pentru trimiterea către E.ON Gaz România a unui exemplar semnat al noului contract”, se spune într-un comunicat al companiei.
Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE) a stabilit, prin Ordinul nr. 77 din 10 septembrie 2009, un nou conţinut al contractului cadru de furnizare, în baza căruia se desfăşoară activitatea de furnizare reglementată a gazelor naturale către consumatorii casnici. Prevederile contractului au intrat în vigoare începând cu data de 1 octombrie 2009.
Faţă de prevederile contractului cadru în vigoare până la 1 octombrie, cele mai notabile modificări se referă la: termenul de întrerupere a prestării serviciului de furnizare reglementată a gazelor naturale, în caz de neplată (începând cu a 46-a zi de la emiterea facturii şi nu cu a 26-a zi cum era prevăzut în vechiul contract); scadenţa facturii la plată prin creşterea perioadei scadente la 30 de zile faţă de 15 zile ca pană acum, dar cu menţinerea perioadei totale de plată a facturii de 45 de zile, penalităţile percepându-se începând cu a 31 zi şi nu cu a 16-a zi, ca până la 1 octombrie a.c.
Noul contract de furnizare a gazelor naturale a fost transmis clienţilor E.ON Gaz România prin poştă, în două exemplare, împreună cu factura aferentă consumului lunilor septembrie/octombrie.
„Pentru a nu se crea aglomeraţii în Centrele de Relaţii cu Clienţii şi pentru a salva timp, rugăm consumatorii să returneze un exemplar semnat al noului contract prin poştă, pe adresa Centrului de Relaţii Clienţi de care aparţin, în termen de 15 zile de la primirea lui, împreună cu o copie a actului de identitate al titularului de contract”, se spune în comunicat.
Totodată, E.ON Gaz România precizează că în cazurile în care consumatorii nu reuşesc, din diverse motive, să respecte termenul de trimitere a documentelor solicitate, înregistrându-se mici întârzieri de trimitere a documentelor menţionate anterior prin serviciile poştale, acesta nu va constitui motiv de nepreluare sau invalidare a contractului de furnizare a gazelor naturale.

Comentarii

comentarii