Acasă Economic Cum se informează românii cu privire la asigurările generale

Cum se informează românii cu privire la asigurările generale

DISTRIBUIȚI

informare asigurari

Un studiu realizat de compania de cercetare GfK România la solicitarea Gothaer Asigurări Reasigurări pe segmentul asiguraţilor din marile oraşe ale ţării cu vârste cuprinse între 30 şi 55 de ani, cu educaţie medie şi superioară şi venituri de peste 1350 lei, arată că respondenţii cu educaţie superioară sunt preponderent cei care contractează poliţe de asigurare facultative.

Totodată, studiul arată că bucureştenii sunt cei care se informează mai mult din mediul online cu privire la asigurări, accesând site-urile companiilor. Rezultatele indică şi faptul că românii cu studii superioare tind să acceseze mai des site-uri care oferă comparaţii de preţuri şi site-urile companiilor de asigurări pentru a se informa. De asemenea, ei sunt şi cei care par a lua în calcul cel mai des consultanţa unui broker de asigurare. Studiul realizat de GfK România arată că notorietatea brandului Gothaer a crescut semnificativ în ultimul an. Acesta se bucură de cea mai bună recunoaştere în rândul unui public format din cei chestionaţi cu vârstele cuprinse între 30 şi 44 de ani, cu studii superioare. Canalele TV (85%) şi internetul (27%) sunt în topul surselor de informare care au dus la creşterea notorietăţii companiei în România. Publicitatea de tip outdoor a avut şi ea o contribuţie semnificativă (21%), în special în rândul publicului din Bucureşti. „Studiul pe care l-am realizat cu GfK ne-a arătat că suntem percepuţi de clienţii şi potenţialii noştri clienţi drept o companie modernă, care oferă produse adaptate nevoilor lor şi care comunică printr-un limbaj uşor de înţeles. Aceste rezultate ne bucură foarte mult, pentru că sunt în concordanţă cu poziţionarea noastră, transmisă prin campaniile derulate şi cu misiunea companiei noastre de asigurări în România: să ne protejăm cât mai bine clienţii, oferindu-le produse de calitate pe care să le înţeleagă şi servicii care să le întreacă aşteptările”, a declarat Ilona Alexandru, director marketing şi comunicare, Gothaer Asigurări Reasigurări.
Un alt fapt relevat de studiul recent este că mai mult de o treime dintre respondenţii care cunosc brandul Gothaer declară că aceasta este una dintre companiile pe care le iau în calcul când aleg să îşi facă o asigurare. Acest lucru a fost relevat şi de rezultatele financiare ale companiei în 2013, asigurătorul raportând o creştere de peste 75% a primelor brute subscrise şi un număr dublu de clienţi (peste 52.000) comparativ cu anul 2012. „Rezultatele anului trecut ne arată că 1 din 3 clienţi din portofoliul nostru alege să încheie mai mult de o poliţă de asigurare la Gothaer. Considerăm acest fapt o performanţă pentru o companie al cărei nume există în piaţa de profil de numai un an, demonstrandu-ne că asiguraţii noştri au încredere în serviciile şi produsele Gothaer, fiind mulţumiţi de interacţiunea pe care o au cu noi pe tot parcursul colaborării”, a completat Ilona Alexandru. Studiul a fost realizat de GfK România pe un eşantion de 500 de respondenţi, metoda folosită fiind CAWI (Computer-assisted web interviewing).

Comentarii

comentarii