Acasă Actualitate Dai PET-uri, doze și sticle, primești fructe și legume! Plata cu PET...

Dai PET-uri, doze și sticle, primești fructe și legume! Plata cu PET revine la Timișoara

DISTRIBUIȚI

Campania Plata cu PET se întoarce la Timișoara! Timp de 5 zile, te poți bucura de produse proaspete de la producătorii locali pe care le plătești cu PET-uri, doze de aluminiu și ambalaje de sticlă.

La hipermarketul Carrefour de pe Calea Șagului, nr. 100  între 17 – 21 noiembrie poți să faci plata cu PET-uri, doze de aluminiu și ambalaje de sticlă. Mecanismul este simplu, trebuie doar să introduci ambalajele în stația de colectare și vei primi în schimb fructe și legume românești. Iar dacă vii cu r-PETURI Dorna, cantitatea se dublează. În plus, anul acesta ambalajele sunt stocate de către un RVM (Reverse Vending Machine), acestea sunt echipamente inteligente care au o tehnologie de colectare separată și reciclare a mai multor tipuri de materiale. Totodată, participanții se pot înscrie la o tombolă națională cu premii prietenoase cu natura și se pot bucura de reduceri pentru apa DORNA: la achiziția a 5 sticle Dorna Izvorul Alb la 2L primesc una gratuit!

Campania Plata cu PET a fost lansată de către Carrefour România în parteneriat cu Coca-Cola HBC și GreenPoint Management, cu susținerea GreenPC Ambalaje, Financiar Recycling, Professional Recycle și Envipco România.

Plata cu PET a fost lansată în premieră de Carrefour România în anul 2019, ca parte din programul de economie circulară Punem Preț pe Plastic și a fost întâmpinată cu interes de către clienți. În primele ediții, timișorenii au colectat peste 15.000 de PET-uri, în schimbul a 9 tone de fructe și legume românești de la producătorii locali. 

„Ca lider de piață, încercăm să colaborăm cu furnizorii, consumatorii și întreaga comunitate pentru a dezvolta practici care pot îmbunătăți calitatea vieții. Credem cu tărie că, prin educarea consumatorilor referitor la consumul responsabil de plastic și prin transformarea acestuia în monedă de schimb, vom ajuta clienții să adopte obiceiuri mai bune. Mai mult, anul acesta ne dorim să continuăm demersurile asupra economiei circulare, iar prin introducerea Mașinilor Automate Reversibile, ne dorim să arătăm societății faptul că printr-un comportament responsabil, putem aveam parte de un mediu mai bun, mai curat,” a declarat Alina Gamauf, membru în Comitetul Executiv Carrefour România.

„Este al patrulea an în care GreenPoint Management devine partener în programul Plata cu PET. Cu fiecare an în care derulăm programul suntem mai aproape să schimbăm viziunea asupra gestionării deșeurilor, misiunea noastră fiind să creștem gradul de conștientizare a consumatorilor. Odată cu extinderea campaniei în sensul acceptării sticlei și a aluminiului, suntem siguri că va crește și gradul de responsabilitate a fiecărui consumator în parte, iar integrarea RVM-urilor este un salt înainte în acest demers.” a menționat Andrei Dinescu, director general adjunct GreenPoint.

„Noi, la Envipco, ne dorim să curățăm România, contribuind atât cu echipamente, cât și implicându-ne în educarea consumatorilor. Așa că, atunci când ni s-a oferit ocazia să ne alăturăm campaniei inițiate de Carrefour, un partener mai vechi al nostru, am făcut-o cu mare entuziasm. Sperăm ca tehnologia noastră să contribuie la creșterea numărului de ambalaje colectate pe durata campaniei.” spune Bogdan Purcherea, managing director Envipco România.

 

 

Comentarii

comentarii