Acasă Actualitate Despre ”tanti Isabela” de la LIDL

Despre ”tanti Isabela” de la LIDL

DISTRIBUIȚI

Știm că nu mai există politețea proverbială din Banat, din Timișoara. Comportamentele umane sunt viciate de lipsa educației, de obrăznicie, mitocănie, îmbulzeala în propriul timp, mixarea cu oameni veniți din toate colțurile lumii (a le țării e fapt), care refuză să învețe filozofia specifică locului, cultura zonei și multe altele… Se vede asta în taximetre, magazine, spitale, școli, peste tot. Suntem sufocați de agresivitatea comportamentelor unor semeni de-ai noștri.

Zilele trecute, la magazinul LIDL (de pe Torontalului), o doamnă elegantă, fină, stătea la rând. Era obosită, venea după o zi grea, petrecută într-un birou al unei instituții publice. Pe când să plătească este anunțată ”Nu mai rămâneți aici, se închide casa, mergeți la casa vecină!”. Clientă fidelă a magazinului, blândă, se mută… pe când ajunge la rând, casa de la care plecase se redeschide… Ea reacționează, întrebând: ”De ce ne mutați de la casa 7 la casa 4, dacă o redeschideți imediat? Nu ne respectați de loc timpul?” După șirul de întrebări generate cu politețe, din spate, pe furiș, apare ”tanti Isabela”, lucrătoare în LIDL, ”mare organizatoare” a standului de țigări, care, agresivă, o atacă verbal pe clienta fidelă LIDL. Agitată, agresivă, cu limbaj subcultural, cu atitudine ce invită mai degrabă la abandonarea cumpărăturilor, își jignește cumpărătorul. Tipic acestor manipulatori nu doar de marfă, dar și de idei…

Discuția a degenerat și a ajuns la șeful magazinului, care, sărmanul își cerea scuze de zor pentru obrăznicia angajatei… Asta se repetă zilnic, în mai toate magazinele din Timișoara, angajații nu au răbdare cu clienții, sunt momente tot mai critice, lumea este tot mai nemulțumită…

Se vede cu ochiul liber!

Această ”tanti Isabela” va rămâne, desigur, un prototip al comportamentului jignitor la adresa consumatorului.

Comentarii

comentarii