Acasă Actualitate Dezbatere publică. Cum vor fi aleși noii șefi din Primăria Timișoara?

Dezbatere publică. Cum vor fi aleși noii șefi din Primăria Timișoara?

DISTRIBUIȚI

Luni, 8 noiembrie, Primăria Municipiului Timişoara va organiza dezbatere publică pe marginea „Proiectului de hotărâre privind aprobarea procedurilor și criteriilor de organizare a concursurilor pentru ocuparea posturilor de conducători ai instituțiilor publice de interes local, respectiv ai serviciilor publice de interes local din subordinea Consiliului Local al Municipiului Timișoara”.

Proiectul ar fi trebuit să fie votat marți, 26 octombrie, dar primarul Dominic Fritz l-a retras după ce sindicatul angajaților a cerut dezbatere publică. Același sindicat ceruse dezbatere publică și pe HCL-ul privind aprobarea noii organigrame, Fritz le-a refuzat cererea, iar de atunci organigrama aprobată de CLT în iunie a fost suspendată și se așteaptă un termen pentru procesul de anulare.

Concret, în ceea ce privește dezbaterea de luni, timișorenii sunt invitați să își spună punctul de vedere asupra modului în care vor fi organizate concursurile pentru poziții de conducere și ce criterii să fie avute în vedere. Dezbaterea se va desfășura prin platforma online ZOOM, iar cetățenii care au întrebări sau sugestii se se pot adresa în scris Direcţiei Secretariat General – Serviciul Administraţie Locală sau în format electronic, la adresa: camelia.crisan@primariatm.ro, până la data de 08.11.2021, ora 12.00.

Tot până luni la ora 12.00, se fac și înscrierile pentru luări de cuvânt în cadrul dezbaterilor. Persoanele interesate trebuie să își anunțe intenția și, totodată, să transmite opiniile pe care urmează să le pună în discuție, la adresa de e-mail de mai sus. Trebuie precizate: numele, numărul de telefon și adresa de e-mail pentru transmiterea invitației online în vederea participării prin intermediul platformei online.

„Participanţii la dezbatere care se înscriu la cuvânt îşi vor susţine punctele de vedere exclusiv pe marginea proiectului de hotărâre aflat pe ordinea de zi. Durata limită de exprimare a punctelor de vedere este de trei minute pentru fiecare participant”, precizează reprezentanții primăriei.

Proiectul propus de administrația Fritz se găsește la: https://www.primariatm.ro/administratie/consiliul-local/proiecte-de-hotarari/?uid=BE3C148C9BDE97D2C2258773003CACB1.

Comentarii

comentarii