Acasă Actualitate E-Distribuție Banat a reluat alimentarea pentru 81% din clienții afectați de furtună

E-Distribuție Banat a reluat alimentarea pentru 81% din clienții afectați de furtună

DISTRIBUIȚI

Conform unui comunicat al E-Distribuție Banat, marți, la ora 9, alimentarea cu electricitate a fost reluată pentru aproximativ 81% dintre clienții afectați. 107 echipe de intervenție sunt pe teren și se confruntă cu o situație extremă: 13 stâlpi de înalta tensiune, peste 30 de stâlpi de medie tensiune și nenumărate conductoare rupte – sunt doar câteva dintre efectele condițiilor meteo extreme din zona Banat.

La această oră intervin un număr de 107 echipe, din care 82 ale E-Distribuție Banat și 25 ale firmelor contractoare. Acestea au ca prioritate intervenția la avariile înregistrate pe liniile de înaltă și medie tensiune, care alimentează un număr mare de clienți, cu accent pe remedierea stâlpilor de beton rupți și a celor de metal îndoiți, în special în județul  Timiș, dar și în Caraș Severin, Hunedoara și Arad.

26 de echipe de intervenție ale E-Distribuție Muntenia și E-Distribuție Dobrogea au fost trimise pentru a sprijini eforturile de reluare a alimentării cu electricitate în zonele afectate de furtună, aflate în aria de activitate a E-Distribuție Banat.  Operatorul de distribuție lucrează în continuare conform procedurilor situației de urgență, nivel 2.

”Cooperăm cu autoritățile care au atribuții în situații de urgență și care au sprijinit intervenția echipelor E-Distributie Banat, de exemplu prin deblocarea drumurilor. Este de menționat că în regiune s-au produs condiții meteo excepționale, extreme, a căror violență a afectat funcționarea rețelelor de electricitate, ca urmare a vântului puternic care a atins peste 100 km/h,” se precizează în comunicatul companiei.

Comentarii

comentarii