Acasă Actualitate E nevoie de un Cod al Conduitei Funcţionarului

E nevoie de un Cod al Conduitei Funcţionarului

399
DISTRIBUIȚI

“Marţi, 10 noiembrie, între orele 11 –11.30, am intrat în sediul firmei Famiro Trans, să rezolv nişte probleme personale. Acolo se afla Cristina Butilică. Ceea ce m-a supărat şi jignit profund a fost atitudinea acestei doamne – mânca, avea firimituri pe buze şi vorbea la telefon. Eu eram singurul client din magazin. I-am spus că, în clipa când am intrat, trebuia să îşi termine de înghiţit mâncarea şi să oprească discuţia la telefon, cum ar fi fost normal şi civilizat, şi să mă ia în seamă, să mă asculte ce doream. Am fi putut opri totul aici, dacă spunea că am avut dreptate şi îşi cerea scuze, dar a ridicat tonul şi mi-a spus că nu am decât să sun la protecţia consumatorilor şi mi-a arătat un număr de telefon pe perete. Vreau să spun că eu nu admit ca, în Timişoara, în oraşul meu, să fiu tratată aşa, în calitate de consumator”, s-a plâns timişoreanca L.L.E. De cealaltă parte, Cristina Butilică a declarat că, într-adevăr, mânca, dar a închis telefonul şi şi-a cerut scuze pentru telefon. “Dacă mâncam în continuare şi vorbeam la telefon jumătate de oră sau nu ştiu cât timp cât doamna era în magazin era vina mea, dar nu am făcut asta, şi nu am avut niciun client nemulţumit până acum, de când lucrez în domeniu, şi nicio plângere, iar dacă doamna a fost nemulţumită, poate să facă plângere oficială”, a declarat Butilică. Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor a transmis că este regretabil că uneori se întâmplă aşa, deşi suntem membri ai Uniunii Europene. “De obicei, agenţii economici au un program de servire a mesei şi se opreşte activitatea sau pun alt angajat în locul celui plecat la masă. De aceea este nevoie de un Cod al Conduitei Angajatului-funcţionar”, a spus Marinela Iliaş, din cadrul OJPC Timiş.

Comentarii

comentarii