Acasă Economic Extinderea Iulius Mall Timişoara va fi inaugurată pe 12 noiembrie

Extinderea Iulius Mall Timişoara va fi inaugurată pe 12 noiembrie

DISTRIBUIȚI

Din 12 noiembrie, Iulius Mall Timişoara îşi primeşte clienţii în cel mai atractiv centru comercial tip mall din vestul ţării, într-un spaţiu redimensionat, dublu ca suprafaţă. Printre noutăţile extinderii se numără completarea mixului de chiriaşi cu retaileri care practică preţuri mici, hipermarketul Auchan şi cea mai mare parcare subterană din oraş.
Odată cu inaugurarea extinderii, Iulius Mall Timişoara va deveni cel mai mare mall din afara Bucureştiului, cu o suprafaţă total construită de 177.613 de metri pătraţi şi o suprafaţă total închiriabilă de 64.215 de metri pătraţi. „Dezvoltatorul Iulius Group consolidează astfel reţeaua naţională Iulius pe segmentul de retail modern din România. Totodată, reprezintă modalitatea prin care ne arătăm recunoştinţa faţă de clienţii noştri care, timp de 4 ani, au ales singurul mall din Timişoara drept principala lor destinaţie de shopping, dining şi entertainment. În noul context, preţurile mici şi calitatea serviciilor sunt principalele coordonate pe care ne axăm strategia”, a declarat Cornel Veriguţ, managerul Iulius Mall Timişoara.
Extinderea mall-ului este structurată pe 5 niveluri, având o suprafaţă construită de 94.613 de metri pătraţi. Două dintre niveluri sunt destinate celei mai mari parcări subterane din Timişoara, cu o capacitate de 1.000 de locuri. Parterul este ocupat de retailerul francez Auchan care va deschide aici cel mai mare hipermarket din vestul ţării şi cel de-al şaptelea din România. Auchan se desfăşoară pe o suprafaţă generoasă de vânzare, de 10.500 mp, dispune de 60 de case de marcat şi peste 350 de angajaţi.
„Feed-back-ul pozitiv pe care l-am primit de la hipermarketurile Auchan prezente deja în Iulius Mall Cluj şi Iulius Mall Suceava ne-a întărit convingerea că acest parteneriat trebuie continuat şi consolidat la Timişoara”, spune Cornel Veriguţ.
Hipermarketul Auchan este principala ancoră a Iulius Mall Timişoara, practicând preţuri mici la gama ce depăşeşte 50.000 de produse. Grupul Auchan este unul dintre cei mai importanţi retaileri din lume, cu peste 480 de hipermarketuri în 12 ţări şi o cifră de afaceri în 2008 de 39,5 miliarde euro.
Un alt chiriaş important care se va regăsi în mall după finalizarea extinderii este Intersport, lider mondial în vânzarea articolelor sportive, aflat în premieră pe piaţa din Timişoara. Pe o suprafaţă de 800 de metri pătraţi, Intersport comercializează o varietate de produse: echipamente şi accesorii pentru sporturile de iarnă, campare, căţărare, scufundări, ciclism, tenis, badminton, precum şi articole de îmbrăcăminte şi încălţăminte sportivă şi casual. În afara celor 12 mărci proprii, noul chiriaş distribuie alte 30 de branduri, printre care Lotto, Nike, Puma, Reebok şi Adidas. Cu o experienţă de patru decenii, Intersport are o reţea alcătuită din 5.000 de magazine în 35 de ţări, având vânzări anuale de 8,5 miliarde euro.
Food court-ul Almondo va fi relocat pe cel mai înalt nivel al noii construcţii, mărindu-se cu peste 300%. Cu o capacitate impresionantă, 1.700 de locuri, Almondo ocupă aproape 7.400 de metri pătraţi. Dintre cele 14 fast food-uri amintim: Grill Bison, Papri, KFC, Mado, 3 F, Crepes Select, Grill Sârbesc, Kartoffel, Pasta e Basta, Chang Cheng. În premieră, mesele vor fi dispuse în trepte, tip gradenă, având forme şi dimensiuni variate.
Clubul Black Box se va inaugura în fosta locaţie food court. Cu o suprafaţă de 2.400 de metri pătraţi, Black Box va deveni cel mare club din Timişoara, cu 6 piste de bowling, 20 mese de biliard, o masă de snooker, 5 aparate darts şi peste 20 de simulatoare de jocuri pentru copii.
Cu ocazia extinderii, zona de joacă pentru cei mici va fi relocată şi redimensionată, ajungând la 700 de metri pătraţi. O nouă locaţie destinată copiilor, Play Zone se va adăuga actualului KidsLand şi va cuprinde structuri de căţărat, tobogane uriaşe, tuneluri, jucării şi multe alte surprize.
Printre noii chiriaşi prezenţi deja în Iulius Mall Timişoara se numără: Zara, Pull& Bear, Stradivarius, Bershka, Starbucks, Altex, Samsonite, Musette etc. Odată cu inaugurarea extinderii, în centrul comercial se vor deschide: Auchan, Intersport, Oltre, BioMarkt, Coccodrillo, Bebeloo, Segafredo, urmând ca, până la finele acestui an să fie incluse în portofoliu noi branduri.

Comentarii

comentarii