Acasă Actualitate Flavius Sebastian Ignea, useristul cu două slujbe plătite din bani publici: funcționar...

Flavius Sebastian Ignea, useristul cu două slujbe plătite din bani publici: funcționar administrativ la SMTT și referent la STPT

DISTRIBUIȚI

Flavius Sebastian Ignea este useristul care, la mijlocul lunii martie, a fost numit director general provizoriu la Asociația de Dezvoltare Intercomunitară „Societatea Metropolitană de Transport Timișoara” (SMTT), în locul lăsat liber de Ioan Goia. Nu a stat foarte mult la conducerea asociației, pentru că la începutul lui aprilie, a fost înlocuit de colegul său de partid, Călin Badiu. Acum, potrivit surselor noastre, Ignea nu numai că lucrează în continuare la SMTT, dar a primit un job part-time și la Societatea de Transport Public Timișoara (STPT).

Cu alte cuvinte, două slujbe, una de 8 ore, cealaltă de doar 4, plătite din bani publici. Din banii timișorenilor.

Ignea, potrivit paginii sale de LinkedIn, este licențiat în Geografie (specializarea Geografie și cartografie la UVT, 2009 – 2012) și are masterat în Planificare Teritorială (Planificare urbană, comunală și regională tot la UVT, 2012 – 2014). Din 2014 ar fi schimbat mai multe locuri de muncă, pe la AEM (muncitor necalificat), Lidl și Smithfield, iar la SMTT ar fi ajuns în noiembrie 2021, ca „funcționar administrativ”. Despre noul său job, la STPT, nu scrie nimic. Potrivit surselor noastre, însă, ar fi referent la secția Transport Naval.

Pentru cei care nu știu, STPT-ul și SMTT-ul nu sunt chiar entități străine una de alta. Încă de pe finalul de mandat al fostului primar Nicolae Robu, Primăria Timișoara nu mai făcea plăți direct către STPT, ci i-a încredințat SMTT-ului această obligație. Inițial, acesta din urmă se ocupa numai de transportul metropolitan, din asociație făcând parte și primăriile comunelor din apropierea Timișoarei. În 2021, între SMTT și STPT s-a iscat un scandal după ce prima voia să plătească subvenții în sumă mai mică decât cea revendicată de STPT. Acesteia din urmă i se reproșa că nu face calculele în baza numărului real de călătorii. SMTT-ului, de asemenea, i se reproșa că are prea mulți angajați, în comparație cu ADI-uri asemănătoare, 25 față de 5 sau 6.

Comentarii

comentarii