Mitul dușmăniei dintre pisică și cățel se destramă la Profi odată cu sosirea veselilor Frenemies, acum prieteni la cataramă.
“Publicul ne întreabă nerăbdător care este marea surpriză care vine după urseroi și după oițele năzdrăvane, marile succese care au adus atât de multă bucurie celor care ne-au vizitat magazinele în anii trecuți,” dezvăluie Gaetan Pacton, directorul general Profi. “Ei bine, a sosit momentul să vă facem cunoștință cu pisicuțele și cățeii Frenemies, personaje care aduc veselie și noi motive de tandrețe în 2024. Animăluțe simpatice, pisicuțele și cățeii adesea se joacă și chiar și dorm împreună. Este o plăcere să le observi și să înveți de la ele cum poți trece peste diferențe, cum să le accepți.”
De acum, și până la mijlocul lunii octombrie, Profi prezintă o colecție de abțibilduri din vinil, plușuri și mini-plușuri, Frenemies cu diferite ocupații: roboți, intelectuali, pickaboo, jucători, magicieni, funky, skateri, fantastici, astronauți, luptători, sportivi și supereroi. Toți sunt gata de joacă, gata să inspire momente de bucurie pentru copii și pentru cei mari.
Cumpărăturile făcute în magazin generează puncte care acumulate fie pe carduri de carton, fie în aplicația Profi, unde primesc puncte suplimentar, permit achiziționarea de Frenemies la prețuri speciale, iar pagina www.frenemies.ro deschide o atrăgătoare lume de jocuri si veselie pentru toți cei care ajung acolo.
Veselia este amplificată de un cântec antrenant si de invitația la dans, la mișcare sănătoasă, adresată tuturor prietenilor universului Frenemies.
Cu 28.000 de angajați în peste 1.730 de magazine proprii și partenere din mai bine de 860 de localități urbane și rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din România. PROFI SUPER, PROFI CITY, PROFI GO și PROFI LOCO, cele patru formate de magazin ale rețelei, desfac o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,2 milioane de clienți care zilnic își fac aici cumpărăturile. Mai bine de 94% dintre aceste produse provin de la furnizori din România. Cifra de afaceri a rețelei, de 11,9 miliarde de lei, plasează compania pe locul trei în sectorul de retail românesc.
Comentarii
comentarii