Acasă Actualitate Grupul polonez Scallier a scos la vânzare Funshop Park Timișoara

Grupul polonez Scallier a scos la vânzare Funshop Park Timișoara

DISTRIBUIȚI

Grupul polonez Scallier a scos la vânzare un pachet format din 3 parcuri de retail funcționale și 2 în construcție, pe care le deține în România, ca parte a strategiei sale de valorificare a proiectelor deja dezvoltate, potrivit surselor Profit.ro. Investitorul nu va ieși de pe piață în următorii 10 ani.

Portofoliul de proprietăți puse la vânzare include 5 proiecte din rețeaua Funshop Park – Proiectul Roșiorii de Vede, deschis anul trecut, care cuprinde un Lidl de 2.200 de metri pătrați și un parc de retail de 6.200 de metri pătrați; proiectul din Focșani, inaugurat tot anul trecut cu un Lidl și magazine cu o suprafață închiriabilă de circa 5.000 de metri pătrați; proiectul din Timișoara, deschis anul acesta în locul fostei fabrici de reparare a utilajelor de construcții Uniteh cu un Kaufland și spații de retail de circa 10.800 de metri pătrați; proiectul din Turda, unde lângă Kaufland se amenajează spații comerciale de circa 9.000 de metri pătrați și proiectul din Vaslui, unde tot lângă Kaufland se construiește un parc de retail cu o suprafață de aproape 10.000 de metri pătrați.

Planul polonezilor este să ajungă, până la începutul anului viitor, la un portofoliu cu o suprafață de circa 40.000 de metri pătrați, pe care să îl vândă. Ținta lor este obținerea unui randament investițional (yield) de circa 7%, spun sursele Profit.ro din piața imobiliară.

„Suntem dezvoltatori, ceea ce înseamnă că produsele noastre sunt de vânzare. Am făcut deja tranzacții pe piața din România și căutăm constant investitori. Am intrat pe piața românească înainte de pandemie și nu avem de gând să ieșim din România în următorii 10 ani și ceva. Nu ne-am schimbat și nu intenționăm să ne schimbăm strategia operațională. Suntem un dezvoltator tipic, ce implementează proiecte de retail, le comercializează și le vinde. Vedem mult interes din partea comunității de investitori pentru această clasă de active atât în România, cât și pe alte piețe din regiunea Europei Centrale și de Est. Credem că parcurile de retail sunt o clasă de active în plină ascensiune, iar tendința se îmbunătățește chiar și în vremuri mai tulburi. Pregătim proiecte și căutăm activ amplasamente pentru implementarea următoarelor proiecte“, a declarat, într-un interviu pentru Profit.ro, Wojciech Jurga, managing partener și unul dintre acționarii Scallier.

 Dezvoltatorul polonez are în plan să extindă rețeaua Funshop Park și în localitățile Moșnița, Arad, Ploiești, Otopeni, Ovidiu și Reghin, care aduc o suprafață totală închiriabilă de circa 50.000 de metri pătrați.

Comentarii

comentarii