Acasă Economic HEINEKEN România are un nou director de marketing

HEINEKEN România are un nou director de marketing

DISTRIBUIȚI

HEINEKEN România l-a numit pe Narcis Horhoianu în funcția de director de marketing, începând din 1 februarie 2014.

Narcis Horhoianu va face parte din Echipa de Management a HEINEKEN România și va fi responsabil de strategia de marketing a acesteia. Din această funcție, Narcis va continua să dezvolte portofoliul de mărci al companiei prin inovații și noi experiențe de brand pentru clienți și consumatori. “Sunt foarte mândru să fiu numit în funcția de Director de Marketing a HEINEKEN România, o companie de top, care pune accentul pe inovație și pentru care una dintre valori este responsabilitatea. Aștept cu nerăbdare să încep să lucrez cu echipa HEINEKEN și să continuăm să construim un portofoliu de mărci puternice, oferind consumatorilor beri de calitate și experiențe unice.”, spune Narcis Horhoianu. “Suntem încântați că Narcis se alătură echipei noastre”, a declarat Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN România. “Narcis vine cu o experiență valoroasă, de aproape 20 de ani în marketing, lucrând în industria bunurilor de larg consum, în diverse categorii. Astfel, el are abilitatea necesară pentru a aborda provocările ridicate de competiția de pe piața berii. Sunt încrezător că experiența sa bogată, pasiunea și entuziasmul ne vor ajuta să generăm experiențe unice în jurul produselor noastre, concentrându-ne în același timp pe inovație și responsabilitate.”, a adăugat Onno Rombouts. Horhoianu a lucrat în ultimii 18 ani pentru Procter & Gamble, în funcții de manager senior în cadrul departamenului de Marketing. În ultima sa poziție, Marketing Director – Brand Operations Leader, a fost responsabil de coordonarea activităților privind comunicarea către consumator și experiența de brand, cu extindere în toate țările din Balcani. Înainte de aceasta, Narcis a deținut diverse funcții, inclusiv de conducere, în aria de dezvoltare de brand și business, coordonând echipe multifuncționale și diversificate. Activitatea sa în Procter & Gamble a fost recunoscută de experții din industrie prin mai multe premii EFFIE. Între anii 2004 și 2011 Narcis a fost un membru activ al echipei de management International Advertising Organization (IAA). Narcis a absolvit studiile de inginerie în cadrul Universității Politehnica (Inginerie) București.

Comentarii

comentarii