Acasă Cultura Idei pe sârmă

Idei pe sârmă

DISTRIBUIȚI

Mai sunt aproximativ două săptămâni până când Cărtureştii vor transforma strada Mercy într-o arteră culturală de maxim interes pentru Timişoara, căci, între 29-31 mai, asfaltul o să fie recucerit de Street Delivery, ajuns anul acesta la cea de-a treia ediţie. Dar până atunci, Cărtureşti, Muzeul de Artă Timişoara şi Austrian Airlines ne provoacă la un concurs cu premiu de neratat: o călătorie culturală la Viena, care conţine două bilete de avion dus-întors Timişoara-Viena, cazare pe două nopţi la un hotel de patru stele şi intrări gratuite la muzee din capitala Austriei.
Cum se câştigă ne spune Cosmin Lungu, PR&events manager Cărtureşti: “Între Muzeul de Artă şi Cărtureşti s-a tensionat o sârmă, care n-are alt rost decât să susţină reclame creative pe una din următoarele teme:
1. Mercy – stradă culturală;
2. Muzeul de Artă – mare artă!;
3. Minusuri, plusuri şi egal între Timişoara – Viena;
4. Zbor.
Dacă aţi ales unul din aceste subiecte, mai trebuie să realizaţi – live sau acasă – publicitatea pe carton sau alt material (cu text, desen ori amândouă laolaltă), să urcaţi la etaj de Cărtureşti, să puneţi reclama pe sârmă, în văzul tuturor, să o fixaţi în clame, să rotiţi de scripete şi … să câştigaţi.
Juriul, format din Marcel Tolcea (directorul Muzeului de Artă), Magdalena Mărculescu (district manager Austrian Airlines, deopotrivă mare mecena) şi un reprezentant Cărtureşti, va anunţa în 10iunie câştigătorul premiului de mare creativ”.
Concursul le este deschis şi celor din afara Timişoarei.
Se aşteaptă în plic sau colet, din orice colţ al ţării (şi chiar de peste graniţe), reclame de tot felul, pe adresa: librăria Cărtureşti, Strada Florimund de Mercy, nr. 7, Timişoara.

Comentarii

comentarii