Acasă Economic Imagini din avion: autostrazile Nadlac-Arad, Timisoara-Lugoj, Deva-Orastie si Orastie-Sibiu

Imagini din avion: autostrazile Nadlac-Arad, Timisoara-Lugoj, Deva-Orastie si Orastie-Sibiu

DISTRIBUIȚI
VIDEO
 
Autostrada Deva-Orastie (2012)
Autostrada Nadlac-Arad (2013)
Autostrada Timisoara-Lugoj (2013, Lot 1)
Autostrada Orastie-Sibiu (2013)
 
Ministerul Transporturilor a dat publicitatii imagini video filmate din avion cu patru sectoare de autostrada aflate in constructie ce fac parte din Coridorul IV Pan-european si sunt planificate sa fie finalizate in urmatorii doi ani. Cele patru sectoare filmate la inceputul lunii noiembrie sunt: Nadlac-Arad, Timisoara-Lugoj, Deva-Orastie si Orastie-Sibiu. Dintre acestea, doar autostrada Deva-Orastie este planificata sa fie data in folosinta spre finele anului 2012, celelalte urmand a fi finalizate in 2013.

 
Autostrada Deva-Orastie (2012)
 
 
Spre finele anului 2012 autoritatile estimeaza ca vor fi deschisi circulatiei cei 32,8 km ai sectorului Deva-Orastie.
Datele tehnice ale autostrazii Deva – Orastie:
Lungime: 32,8
Constructor: Strabag – Straco
Valoare proiect: 178 mil euro (fara TVA)
Data inceperii lucrarilor: 2011
Termen de finalizare a lucrarilor: Sfarsitul lui 2012
Stadiu actual: In constructie
 
Autostrada Nadlac-Arad (2013)
 
 
Tronsonul Nadlac-Arad (38,8 km) va fi realizat de Asocierea Romstrade – Monteadriano Engenharia  e Construcao – Donep Construct (lotul 1) si de Alpine Bau GmbH (lotul 2). Va fi realizat, de asemenea, si un drum de legatura intre Nadlac si DN 7.
Datele tehnice ale autostrazii Nadlac – Arad
Lungime: 38,8 km
Constructor: Lotul 1, km 0+000-22+218; Constructor Asocierea Romstrade – Monteadriano Engenharia e Construcao – Donep Construct / Lotul 2, km 22+218-38+882; Constructor: Alpine Bau GmbH
Valoare proiect: Lot 1 = valoare 382.959.483,93 lei / Lot 2 = 411.489.216,09 lei
Data inceperii lucrarilor: 2011
Termen de finalizare a lucrarilor: Finele lui 2013
Stadiu actual: In constructie
 
Autostrada Timisoara-Lugoj (2013, Lot 1)
 
 
Din tronsonul Timisoara -Lugoj va fi finalizat in 2013 primul lot pentru care a fost incheiat contract cu Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL – Carena SpA Impresa di Costruzioni.
Si din Lugoj-Deva, tot primul lot va fi finalizat in 2013, constructorul fiind Asocierea Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana per Condotte d’Acqua SpA –   Cossi Construzioni SpA.
Datele tehnice ale autostrazii Lugoj – Deva (Lot1)
Lungime: 27,4 km
Constructor: Asocierea Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana per Condotte d’Acqua SpA – Cossi Construzioni SpA
Valoare proiect: 158,39 mil euro
Data inceperii lucrarilor: 2011
Termen de finalizare a lucrarilor: Finele lui 2013
Stadiu actual: In constructie
 
Autostrada Orastie-Sibiu (2013)
 
 
In 2013 vor mai fi dati in folosinta si 82 de kilometri din Orastie-Sibiu, acest tronson fiind impartit in 4 loturi:
Lotul 1- SC STRABAG SRL
Lotul 2- Asocierea Straco Grup SRL –  Studio Corona SRL Civil Engineering, 
Lotul 3- Impregilo SpA
Lotul 4- Asocierea Astaldi SpA – Euroconstruct Trading ’98 SRL – Astalrom SA
Datele tehnice ale autostrazii Orastie – Sibiu
Lungime: 82 km
Constructor: 
Lotul 1 – km 0+000-km 24+110 – SC STRABAG SRL 
Lotul 2 – km 24+110-km 43+855 – Asocierea Straco Grup SRL – Studio Corona SRL Civil Engineering
Lotul 3 – km 43+855 – km 65+965 – Impregilo SpA
Lotul 4 – km 65+965-km 82+070 – Asocierea Astaldi SpA – Euroconstruct Trading ’98 SRL – Astalrom SA 
Valoare proiect:  
Total: aprox. 470 mil euro 
Lotul 1 = 551.041.792,37 lei / Lotul 2 = 377.780.208,81 lei / Lotul 3 = 604.791.600 lei / Lotul 4 = 484.839.529,89 lei
Data inceperii lucrarilor: 2011
Termen de finalizare a lucrarilor: Finele lui 2013
Stadiu actual: In constructie
 
 
Coridorul 4 pan-european va lega Bucurestiul de Pitesti, Sibiu, Sebes, Deva, Lugoj, Timisoara, Arad si Nadlac, facand legatura cu autostrazile din Ungaria, spre Seghedin.

Comentarii

comentarii