Acasă Economic Inovația și excelența „trec pragul” viitorului în afaceri la Timișoara Business Days

Inovația și excelența „trec pragul” viitorului în afaceri la Timișoara Business Days

DISTRIBUIȚI

business days timisoaraÎn 31 martie și 1 aprilie 2015, cel mai mare eveniment de business din România, Business Days, vine la Timișoara, locul în care va celebra 5 ani de existență. Peste 1.000 de participanți și 150 de speakeri sunt așteptați la Centrul Regional de Afaceri din Timișoara să răspundă provocărilor pieței zonale de afaceri.

Laszlo Pacso, fondator și coordonator al proiectelor Business Days susține că: „Anul acesta este un an special pentru noi, pentru că ne aflăm în acel moment, când proiectul trece de la național la internațional și este, în același timp, anul în care atenția noastră se mută de la progres la excelență. Este anul în care depunem eforturi mari pentru creșterea calității și eficienței activității noastre. Este anul în care ne propunem ca Business Days să devină un standard de calitate în organizarea de evenimente de business atât în România, cât ți la nivel global”.
Ediția de anul acesta de la Timișoara reunește atât specialiști, cât și practicieni din diverse domenii care vin cu răspunsuri și soluții la problemele cu care se confruntă oamenii de afaceri din regiune. Orașul de pe Bega celebrează Business Days prin organizarea, în premieră, a unui studio live, în care pe toata durata evenimentului se vor transmite prin live-streaming online o serie de emisiuni, dezbateri, mese rotunde, interviuri cu oamenii de afaceri din regiune, speakeri și personalități din mediul de business național, cu scopul de a radiografia cât mai exact caracteristicile mediului de business local și regional. În cadrul studio-ului live, antreprenorii prezenți vor fi puși în situația de a gândi în viitor, de a simți pe pielea lor cum e să fi prim-ministru și care sunt primele 3 măsuri pe care le-ar lua pentru a susține dezvoltarea antreprenoriatului în România, care sunt domeniile care au succes, de ce, care este opinia lor legată de ultimele modificări legislative cu impact asupra mediului de business, cum noua paradigmă economică influențează modificarea comportamentului antreprenorilor, managerilor și liderilor zilelor noastre. Astfel, în noua paradigmă a dezvoltării pe termen lung, câteva direcții pot face diferența: inovația a fost și rămâne un puternic factor de diferențiere pe piață; generarea de schimbări sociale pozitive cu impact direct asupra comunității aduce valoare adăugată; integrarea perspectivei ecologice și etice în dezvoltarea noilor afaceri pentru dezvoltarea durabilă a viitorului.
Încă din anul 2012, Business Days a introdus în strategia de organizare a evenimentului și efectuarea unor interviuri și studii de piață înainte de fiecare eveniment cu scopul de a înțelege cât mai bine nevoile, provocările și problemele cu care se confruntă oamenii de afaceri din regiunea respectivă. Sunt interesante concluziile cercetării de anul acesta, realizată pe un eșantion de 150 de manageri, antreprenori și profesioniști din regiunea din jurul Timișoarei.
Preocuparea ANTREPRENORILOR este centrată pe creșterea numărului de clienți, pe creșterea vânzărilor, pe îmbunătățirea relației cu clienții, pe fidelizarea clienților existenți, în plan secund pe dezvoltarea abilităților de marketing, comunicare, PR, folosirea eficientă a mediului online, mobile și social media și abia pe planul al treilea se situează nevoia de a găsi soluții pentru atragerea de finanțare sau atragerea talentelor în organizație.
Preocuparea MANAGERILOR din regiune este centrată, în primul rând pe îmbunătățirea comunicării, a abilităților de leadership, conducerea echipei, pe modalități eficiente de atragerea talentelor în echipă, pe creșterea implicării acestora, pe motivarea lor și altfel decât strict pecuniar, pe stimularea creativității și a inovației în echipa, pe plan secund sunt îmbunătățirea abilităților de planificare, organizare, management al timpului, luarea deciziilor, gestionarea bugetelor, în al treilea plan manifestă un interes din ce în ce mai mare în a găsi soluții pentru a echilibra balanța între activitatea profesională și viața personală.
Preocuparea PROFESIONIȘTILOR din regiune este centrată în primul rând pe nevoia de a-și consolida brandul personal, pe creșterea numărului de clienți, pe dezvoltarea abilităților de vânzare, negociere și fidelizare a clienților existenți, pe plan secund sunt atenți la dezvoltarea abilităților de comunicare, marketing, în planul al treilea atenția este orientată către gestionarea riscurilor și mai ales către dezvoltarea abilităților de a găsi cei mai potriviți parteneri, asociați sau finanțatori pentru dezvoltarea afacerilor lor.
Completarea perspectivelor oferite de management și leadership cu mai mult spirit antreprenorial, cu o abordare socială complexă care sa genereze schimbări sociale cu impact pozitiv, ce pot fi realizate prin creșterea inițiativelor antreprenoriale- sunt elemente absolut obligatorii în peisajul de business actual. Angajaților și managerilor deopotrivă li se cere să-și gestioneze rolul și poziția pe care o ocupă, să ia decizii ca și cum ar fi afacerea lor. Prin perspectiva personală, pot să genereze schimbările de care este nevoie. Dezvoltarea, împreuna, a afacerii și a comunității, a individului și a organizației confirmă schimbarea paradigmei managementului modern.
Managementul maximizează rezultatele, leadership-ul maximizează dezvoltarea și valorificarea potențialului uman, motivația și satisfacția oamenilor, iar antreprenoriatul maximizează inovația și inițiativele de schimbare socială. Reunite împreuna în rolul extins al conducerii, acționând simultan, sunt premise pentru grija sporită față de viitor, față de comunitate, față de mediu.

În primele două săptămâni de rezervare, respectiv până pe data de 15 martie 2015, ora 23.59, este în vigoare oferta de tip early-bird, prin care oricine poate participa la eveniment cu o reducere, din start, de 15% la orice tip de acces. Costurile tichetelor de acces precum și formularul de înscriere se găsesc pe pagina dedicată evenimentului: http://www.businessdays.ro/Evenimente/Timisoara-Business-Days-2015.
Printre speakerii invitați ai acestei ediții se numără personalități care au un cuvânt de spus în lumea afacerilor precum: Marius Ghenea, Orlando Sasz, Felix Pătrășcanu, Adrian Bădescu, Codruț Ianași, Eliza Rogalski, Liviu Stoleru, Dragoș Anastasiu, Felix Daniliuc, Ovidiu Toader, Răzvan Ogârcin, Cătălin Olteanu , Gigi Nacev, Florentin Banu, Dragoș Anastasiu.

Comunitatea Business Days numără peste 120.000 de manageri, antreprenori și profesioniști din toată țara, din aproape toate domeniile de activitate, din toate tipurile de companie, de la cele cu 1-2 angajați, până le cale cu mii de angajați, de la firme cu capital românesc, la corporații cu capital străin.
Timisoara Business Days 2015 este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociaţia Dezvoltatorilor de Soluții de Comunicare Online) şi Newfield Consulting, având co-organizator compania MMC- fondata de Liana Marin.

Comentarii

comentarii