Acasă Economic Iulius Mall are o nouă pungă de cumpărături

Iulius Mall are o nouă pungă de cumpărături

DISTRIBUIȚI

Timişoreanca Lavinia Neda, în vârstă de 27 ani, a fost desemnată câştigătoarea concursului “Noua pungă de cumpărături Iulius Mall”, în cadrul galei de premiere ce s-a desfăşurat vineri, 9 octombrie.
„Conceptul creativ urmăreşte să reunească multitudinea de servicii şi domenii pe care clientul le poate regăsi în oferta Iulius Mall. Am ilustrat numeroase produse, dar am căutat să păstrez o notă simplă, elegantă, din care să se poată distinge cu uşurinţă logo-ul şi sloganul Iulius Mall. Paleta cromatică păstrează pe partea din faţă culorile brand-ului, iar pe lateralul pungii de cumpărături am inserat într-o maniera jucăuşă un curcubeu multicolor, care să reflecte mixul inedit de shopping, dining şi entertainment oferit de mall, clienţilor săi”, a declarat Lavinia Neda, câştigătoarea concursului.
Conceptul grafic propus de Lavinia Neda, rezultat în urma a peste 20 de ore de muncă, a fost premiat cu 500 de euro şi se va regăsi în această toamnă pe pungile Iulius Mall. Alţi cinci concurenţi au fost recompensaţi cu câte 100 euro: Zoltan Fodor, Daniel Sărătoc, Cosmin Coita, Liviu Cabău, Sorin Golumbeanu.
Din juriul care a desemnat câştigătorii a au făcut parte Sorin Bechira – designer grafician X3 Studios şi conf. univ. dr. Emil Ionescu de la Catedra de Design din cadrul Facultăţii de Arte. La concursul „Noua pungă de cumpărături”, iniţiat de Iulius Mall Timişoara, în perioada 25 septembrie – 9 octombrie, au participat 102 de concurenţi cu 162 de propuneri grafice. Cele 6 lucrări câştigătoare pot fi vizionate accesând site-ul http://www.iuliusmall.com/timisoara/eveniment.

Comentarii

comentarii