Acasă Administraţie La Timișoara, mărțișoarele se vor comercializa în siguranță, între 27 februarie și...

La Timișoara, mărțișoarele se vor comercializa în siguranță, între 27 februarie și 2 martie. Ce au de făcut comercianții

DISTRIBUIȚI

Reprezentanții Primăriei Timișoara anunță că, în municipiu, vânzarea mărțișoarelor se va face în condiții de siguranță în perioada 27 septembrie – 2 martie 2021. Comercianții vor putea să înregistreze cereri în 22 și 23 februarie, între orele 8 – 18, la camera 12 din sediul primăriei, pentru obținerea avizului de comerț stradal.

Actele necesare obținerii avizului sunt; cerere tip (poate fi obținută online de la ghișeul 8 sau 9, camera 12, sau online, pe portalul www.primariatm.ro) și copie buletin de identitate, carte de identitate sau copie act firmă (copie Certificat Unic de Înregistrare). Taxele vor fi următoarele: taxa de autorizare – 69 de lei, taxa de imprimat – 6 lei și taxa de ocupare a domeniului public – 0,10 lei/mp/zi. Toate aceste taxe se vor achita anticipat pentru toată perioada aprobată la casieria camerei 12.

Numărul total de amplasamente este de 305, în 21 de locații. Reguli mai speciale vor fi în Piața Victoriei și Piața Libertății:„solicitanții au obligația de a prezenta un document doveditor privind statutul de artist, memoriu privind modalitatea de producere a mărțișoarelor, o simulare fotografică a exponatelor prezentate spre vânzare pe panouri tip șevalet”, transmit reprezentanții primăriei.

Cele 21 de locații sunt:

Piața Victoriei (maximum 30 de amplasamente dedicate exclusiv artiștilor);

Piața Libertății (maximum 20 de amplasamente dedicate exclusiv artiștilor);

Ceas Floral – Bd. Proclamația de la Timișoara platou – 10 amplasamente;

Str. Mărășești (de la str. Brediceanu spre str. Gh. Dima) – 20 de amplasamente;

Parcul Copiilor – platou 15 amplasamente;

Piața A. Mocioni – platou 10 amplasamente;

Bd. Regele Carol I (de la str.I.Văcărescu până la str.Gen.I.Dragalina) – 10 amplasamente;

Piața Nicolae Bălcescu – 15 amplasamente;

Dâmbovița – platou 20 de amplasamente;

Piața Doina – platou 5 amplasamente;

Piața zona Soarelui – platou Școala Generală nr. 30 – 20 de amplasamente;

Calea Buziașului – platou 15 amplasamente;

Zona Spitalului Județean (str. Arieș) – 10 amplasamente;

Str. Daliei (între str. Al. V. Voievod și L. Catargiu) – 10 amplasamente;

Str. S. Bărnuțiu – Calea Dorobanților (zona Modern) – 10 amplasamente;

Piața Traian – 25 de amplasamente;

Str. Sf. Ap. Petru și Pavel, vis-a-vis de piață – 10 amplasamente;

Calea Aradului (zona UTT) – 10 amplasamente;

Calea Torontalului – platou 15 amplasamente;

Bd. Circumvalațiunii – platou 10 amplasamente;

Zona Dacia (parc) – 15 amplasamente.

Reprezentanții primăriei mai transmit:

„Pentru o bună organizare:

-Operatorii economici au obligația de a deține la locul de vânzare  Avizul pentru desfășurarea comerțului stradal, eliberat de Biroul Autorizare Activități Comerciale și Gestiune Spații  Publicitare, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public – în original, documentul de identitate al vânzătorului care să coincidă cu identitatea persoanei menționate în aviz. Încălcarea prevederilor legislației în vigoare atrage sancționarea contravențională a  persoanei sau reprezentantului firmei, de către agenții constatatori, precum și retragerea avizului de către emitent;

-Salubrizarea permanentă a amplasamentului ocupat este obligatorie, încălcarea acestei prevederi ducând la retragerea Avizului eliberat de autoritatea locală a municipiului Timișoara;

-Cedarea dreptului de folosință a amplasamentului ocupat în zonele menționate de către deținătorul avizului altei persoane, duce la retragerea Avizului și la sancționarea contravențională a faptei;

– Comercianții trebuie să respecte toate celelalte prevederi legale, naționale și locale, în domeniul combaterii pandemiei”.

Comentarii

comentarii