Acasă Economic Magazinele au pregătit oferte speciale, valabile doar la inaugurarea Shopping City Timișoara

Magazinele au pregătit oferte speciale, valabile doar la inaugurarea Shopping City Timișoara

DISTRIBUIȚI

Shopping City Timisoara 21Începând cu 31 martie, noul centru comercial aduce timișorenilor oferte de nerefuzat la haine, cosmetice, accesorii și distracție.

Andra, Vița de Vie, Phaser, Robbin and the Backstabbers, Vama vor concerta chiar la mall, în zilele de 1, 2 și 3 aprilie.
Odată cu deschiderea sa, din 31 martie, ora 10:00, Shopping City Timișoara, cel mai nou mall din vestul țării, își așteaptă clienții cu oferte generoase, valabile doar în perioada inaugurală. Mai mult decât atât, vom organiza pentru timișoreni o serie de super concerte, pentru a ne bucura cum se cuvine de marele eveniment: 1 aprilie (zona parcare): Andra (ora 18:00) și Vama (ora 20:00), 2 aprilie (zona parcare): Phaser (ora 18:00), Robin and The Backstabbers (ora 18:45) și Vița de Vie (ora 20:00); 3 martie (în mall, zona atrium): ansamblul folcloric Doina Timișului (ora 17:30) și Gașca Zurli – spectacolul Am o căsuță mică (ora 19:00). În ceea ce privește promoțiile disponibile în magazine, cu ocazia inaugurării centrului comercial, puteți găsi mai jos o selecție:
ANNA CORI vine cu reduceri de până la 30% la încălțăminte, genți și accesorii. La rândul lor, C&A, Salamander, Tezyo și Meli Melo își vor întâmpina clienții cu o reducere de 20%, aplicată tuturor produselor din magazin. Kenvelo, Lee Cooper și Timeout oferă 30% reducere la articolele cu preț întreg. Pupa va reduce prețurile cu 20%, iar primele 100 de cliente vor primi un cadou special, un lac de unghii. Penti a pregătit reduceri de 25%.
La Sephora, al doilea produs va putea fi achiziționat cu prețul redus cu 30%, în primele 4 zile de la inaugurare.
În magazinul Orsay, fiecare vizitator va primi, doar pe data de 31 martie, o reducere de 20% la cumpărături, catalogul produselor și un voucher în valoare de 50 lei ce va putea fi utilizat la cumpărăturile ulterioare. La Deichmann, în perioada 31 martie – 3 aprilie, familiile vor avea prioritate: la două produse achiziționate, prețul celui de-al doilea este redus cu 20%.
DM pregătește 3 zile de răsfăț clienților săi. În ziua inaugurării, pe 31 martie, magazinul oferă cadou TVA-ul la toate produsele. A doua zi, 1 aprilie, vine cu o reducere de 25% la parfumerie, produsele de față și cosmetică decorativă. De asemenea, clientele DM vor beneficia gratuit de machiaj profesionist realizat de un make-up artist. A treia zi, pe 2 aprilie, este zi de distracție la DM. Pe baza bonului de casă, clienții vor putea participa la Roata Norocului, în urma căreia vor putea câștiga unele dintre produsele puse în joc.
Timp de o lună, până pe 30 aprilie, la Douglas, iubitorii parfumurilor Salvatore Ferragamo vor primi voucher de 50 de lei la achiziționarea oricărui parfum aparținând acestui brand.
H&M dă startul petrecerii inaugurale în jurul orei 10:10, pe 31 martie, când primii 50 de clienți vor primi câte un card cadou în valoare de 50 de lei și cumpărăturile cu valori mai mari de 150 lei beneficiază de reducere 20%, în vreme ce la New Yorker, clienții vor avea avantajul de a obține vouchere în valoare de 25 lei, la cumpărături de 125 lei, și vouchere de 50 lei, la cumpărături de 250 lei.
Nu în ultimul rând, la Yves Rocher doamnele și domnișoarele vor fi răsfățate cu o surpriză la orice produs achiziționat, în limita stocului disponibil.
The Jack Slots și Play Again vor aduna găștile de prieteni la partide de bowling și biliard și le vor oferi o reducere de 50% la aceste servicii.
Și veștile bune nu se opresc aici. 45 de vouchere cadou, în valoare de 50 lei fiecare, vor putea fi obținute în urma extragerii la sorți, în cadrul concursului ce va fi organizat pe pagina de Instagram a Shopping City Timișoara, începând cu ziua deschiderii mall-ului. În plus, 1.000 de shopping bags personalizabile vor putea fi câștigate, în ordinea sosirii, dacă vizitatorii ne demonstrează la stand că au dat check-in pe pagina de Facebook. Multe alte surprize sunt pregătite pentru cumpărători pe 31 martie, dacă urmăresc cu atenție paginile de Facebook și Instagram ale Shopping City Timișoara.

 

Comentarii

comentarii