Acasă Actualitate Manipulare în campania lui Fritz

Manipulare în campania lui Fritz

DISTRIBUIȚI

De câteva zile, în Timișoara au apărut mai multe bannere care dezinformează și manipulează alegătorii. Afirmațiile tipărită pe bannerele: ”76% dintre timișoreni au participat la evenimentele din anul Capitalei Europene a Culturii” și ”1,5 milioane de participanți la la evenimentele din anul Capitalei Europene a Culturii” nu au nici o acoperire dîn datele statistice oficiale. Este doar o dezinformare menită să arate că administrația USR și Dominic Fritz chiar au făcut ceva. Și, cum suntem în campanie electorală, se urmărește și ”prostirea” timișorenilor.

Cum mesajul nu este unul pur electoral, bannerele încalcă ”doar” normele morale și etice. Dar, în același timp, ne întrebăm cine a plătit pentru realizarea și amplasare acestora. Să o fi făcut Centrul de Proiecte, care, după ce a căpușat milioane de euro, mai are ceva bani de cheltuit? Să fi plătit Primăria Timișoara, prin care se face acum campanie electorală pentru primarul Fritz?

Ziua de Vest este hotărâtă să afle cine este în spatele manipulării. Și avem la dispoziție Legea 544, privind accesul la informațiile de interes public. Rămâneți aproape!

Comentarii

comentarii