Începând de marți, 22 septembrie 2020, la Lugoj va funcționa un sediu secundar de lucru pentru Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculări Timiș. Decizia a fost luată în Ordinul Ministrului de Interne nr.139 din 16 septembrie, iar reprezentanții Prefecturii Județului Timiș s-au conformat.
„În acest sediu se vor desfășura activități de preluare a documentelor necesare operațiunilor de înmatriculare a vehiculelor și de eliberare a plăcuțelor cu numere de înmatriculare sau provizorii”, explică reprezentanții prefecturii.
Noul sediu se va găsi în municipiul Lugoj, P-ța I.C.Drăgan nr.5, în incinta Poliției Municipiului Lugoj. Adresa de e-mail a acestuia este inmatriculari-permiseconducere@prefecturatimis.ro. Noul sediu va avea relații cu publicul în zilele de marți și joi, între orele 9.30 și 14.30. Între orele 09.30 – 10.00 se vor elibera plăcuțe și documente de înmatriculare, iar între orele 10.00 – 14.30 se vor desfășura activități de preluare a documentelor. La noul sediu vor putea fi solicitate următoarele operațiuni:
• înmatricularea vehiculelor;
• transcrierea dreptului de proprietate asupra vehiculelor
• radierea vehiculelor;
• eliberare duplicat după certificatul de înmatriculare deteriorat, pierdut, furat, etc;
• eliberare certificat de înmatriculare modificări date vehicul, proprietar;
• eliberare autorizații provizorii de circulație;
• eliberarea unor noi plăcuțe cu numere de înmatriculare în cazul pierderii, furtului, deteriorării.