Acasă Economic METRO Cash & Carry introduce, în premieră pentru România, primul sistem de...

METRO Cash & Carry introduce, în premieră pentru România, primul sistem de discount personalizat

DISTRIBUIȚI

METRO Cash & Carry implementează, în premieră pentru piaţa de retail din România, primul sistem automatizat de promoţii personalizate – METRO Touch.

 Soluţia se adresează clienţilor profesionişti ai companiei şi completează seria beneficiilor  oferite de către METRO România clienţilor săi. Folosind dispozitivul METRO Touch, clienţii vor avea acces rapid la o serie de oferte personalizate, concepute în funcţie de achiziţiile realizate de către aceştia în reţeaua METRO Cash & Carry România. Prin simpla scanare a legitimaţiei de client METRO, noul sistem METRO Touch generează, pentru fiecare client în parte, o listă de preferinţe cu produse din gamele de articole proaspete şi ultra proaspete. În funcţie de profilul si tranzacţiile fiecărui client, aceştia beneficiază de un discount acordat in baza unui cupon de cumpărături generat pe loc de METRO Touch. Clienţii pot folosi maximum cinci astfel de cupoane pe zi. „Prin implementarea acestei soluţii, METRO Cash & Carry România continuă să inoveze pentru clienţii săi. METRO Touch este un dispozitiv cu ecran tactic, uşor de utilizat,  amplasat la intrarea în magazinele noastre, care are ca principal beneficiu faptul că oferă clienţilor cupoane cu discount substanţial, acordat pe baza achiziţiilor efectuate. Este, fără îndoială, o soluţie unică prin care dăm startul unei noi ere în comunicarea personalizată, în cadrul pieţei de retail”, a declarat Marc Carena, director Management Clienţi METRO Cash & Carry România. Dispozitivul METRO Touch este disponibil deja în cele 26 de magazine METRO Cash & Carry din România, mai puţin în magazinele METRO Punct.

Comentarii

comentarii