Acasă Economic METRO Cash & Carry România sărbătoreşte ”Il Gusto D’Italia”

METRO Cash & Carry România sărbătoreşte ”Il Gusto D’Italia”

DISTRIBUIȚI

Timp de două săptămâni, între 2 şi 15 iunie 2011,   METRO Cash & Carry România sărbătoreşte Ziua Naţională a Italiei, prin acţiuni dedicate civilizaţiei, culturii şi gastronomiei italiene. Evenimentul se desfăşoară cu ocazia „Festivalului Italian” şi este organizat în colaborare cu Ambasada Italiei la Bucureşti şi cu Institutul de Comerţ Exterior Bucureşti.

 „Sunt încântat de faptul că, anul acesta, lanţul METRO Cash & Carry a aderat la iniţiativa evenimentelor din cadrul ”Festivalului Italian”. Este vorba despre o manifestaţie promoţională care sper că va fi apreciată de către consumatorii români şi îi va determina să devină clienţi fideli ai conceptului ”Made in Italy” a declarat Excelenţa Sa, Ambasadorul Italiei la Bucureşti, Mario Cospito.

 „Suntem încântaţi să organizăm evenimentul Il Gusto d’Italia, pentru a putea face mai cunoscută cultura italiană a bunului gust desăvârşit, în toate aspectele sale, fie că e vorba despre gastronomie, artă, modă sau stil de viaţă. Cum produsele italiene sunt printre cele mai apreciate, suntem convinşi că evenimentul se va bucura de mare succes, iar clienţii noştri profesionişti vor aprecia produsele şi ofertele speciale pregătite pentru această perioadă”, a declarat Anca Vizireanu, Director Cumpărări Produse Alimentare METRO Cash & Carry România.
Pe parcursul celor două săptămâni, centrele METRO Cash & Carry din România vor găzdui demonstraţii culinare din spectaculoasa bucătărie italiană, urmate de sesiuni de degustare ale produselor unor cunoscuţi furnizori italieni, în total, peste 350 de articole livrate direct din Italia. Pentru acest eveniment, compania a pregătit un catalog special, dedicat exclusiv produselor italiene, care pot fi achiziţionate din magazinele METRO Cash & Carry România, la preţuri promoţionale. Cu această ocazie, ultimele modele ale celor mai cunoscuţi constructori de automobile din Italia, precum Fiat, Alfa Romeo, Lancia, vor fi prezentate clienţilor METRO.
„Sectorul agroalimentar este unul dintre principalele sectoare economice din Italia, ocupând locul al doilea după cel metal-mecanic. Producţia totală a acestui sector depăşeşte ca valoare PIB-ul României. O caracteristică a societăţilor italiene de produse agroalimentare este aceea de a fi orientate puternic spre export, peste 20% din producţie fiind exportată. Produsele noastre sunt cunoscute în întreaga lume, chiar şi în ţări cu o cultură complet diferită de cea occidentală, fiind apreciate nu numai pentru gust dar şi pentru înaltul lor nivel calitativ. 
Ingredientele de bază ale bucătăriei italiene, renumită în întreaga lume, pastele, brânzeturile, uleiul de măsline extra-virgin, produsele din carne, vinurile sunt produse autentice care se produc tradiţional de secole. În prezent, 226 dintre acestea au fost protejate oficial, în conformitate cu reglementările Uniunii Europene, ca DOP (Denumire de Origine Protejată) şi IGP (Indicaţie Geografică Protejată). Italia îşi dispută de mai mulţi ani cu Franţa primul loc la nivel mondial în ceea ce priveşte producţia de vinuri, propunând consumatorilor 56 de vinuri DOCG, 330 vinuri DOC şi 118 vinuri IGT. ”Pentru aceste motive, Institutul de Comerţ Exterior a acordat  întotdeauna  o atenţie deosebită activităţii promoţionale a acestui sector de excelenţă italiană, din dorinţa de a contribui la educarea gustului consumatorilor români, în aprecierea produselor de înaltă calitate. De mai bine de trei ani, cu colaborarea marilor reţele de distribuţie, susţinem organizarea, şi în România a unor săptămâni de promovare a produselor italiene. În acest an, METRO a avut iniţiativa de a organiza evenimentul Il Gusto d’Italia, care sunt sigur că va aduce bune rezultate, atât reţelei de magazine, cât şi firmelor italiene prezente pe rafturile METRO, cu această ocazie”, a declarat Mario Iaccarino, directorul Biroului de la Bucureşti al Institutului de Comerţ Exterior.
 

Comentarii

comentarii