Acasă Economic METRO Chef a dat startul înscrierilor la competiţia din 2013, acum într-un...

METRO Chef a dat startul înscrierilor la competiţia din 2013, acum într-un nou format

DISTRIBUIȚI

metro chefMETRO Cash & Carry România îşi invită clienţii din segmentul HoReCa să participe la cea de-a treia ediţie METRO Chef, competiţie de artă culinară care încurajează pasiunea pentru gătit şi răsplăteşte excelenţa în bucătărie.

Anul acesta, METRO Cash & Carry România a lansat METRO Chef într-un nou format, propunându-şi să se adreseze mai multor categorii de clienţi din segmentul HoReCa. Printr-o nouă abordare a etapelor de selecţie şi a finalei, în funcţie de specificul gastronomic, METRO Chef 2013 adăugă pe lista companiilor care pot participa în competiţie, cantine şi companii de catering. În plus faţă de ediţiile precedente, ediţia din acest an oferă tuturor participanţilor sesiuni de pregătire de o zi, susţinute de către membrii juriului. „Ediția a treia METRO Chef continuă anul acesta, într-o nouă abordare, spre a veni în întâmpinarea aşteptărilor clienţilor noştri din domeniul ospitalier. Pe lângă o segmentare diferită a etapelor de competiţie în funcţie de specificul gastronomic, în 2013 oferim câte o zi de pregătire pentru fiecare echipă înaintea sesiunilor de competiţie pe categorii. În plus, toate etapele din concurs se vor desfăşura la Centrul de Pregătire în Gastronomie din Bucureşti. În acest an, continuăm să dezvoltăm serviciile şi programele pe care le oferim atât clienţilor noştri profesionişti din segmentul HoReCa, cât şi celor din comerţul tradiţional. Pentru clienţii noştri din domeniul ospitalier ne-am extins oferta şi am reformulat anumite programe din platforma de susţinere şi parteneriat destinată acestui segment, pentru a anticipa noile nevoi şi pentru a le oferi soluţii şi consultanţă care să îi ajute să îşi atingă mai eficient obiectivele de afaceri”, a declarat Dusan Wilms, Director General METRO Cash & Cary România.

Comentarii

comentarii