Acasă Economic „METRO Kid, Investim în educaţie!”, în Timișoara

„METRO Kid, Investim în educaţie!”, în Timișoara

DISTRIBUIȚI

METRO Cash & Carry România a lansat, odată cu începerea anului şcolar, programul METRO Kid, program de sprijinire a elevilor proveniţi din familii cu situaţie materială precară şi care înregistrează rezultate bune la învăţătură. 

Programul face parte din planul de implementare a strategiei de responsabilitate socială a companiei în România şi se derulează graţie colaborării cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului. Pe parcursul anului şcolar 2011-2012, fiecare magazin METRO din ţară va oferi câte un coş cu produse din reţeaua comercială METRO, unui copil care nu a înregistrat absenţe şi are note bune, ajutându-l în acest fel, să urmeze educaţia şcolară până la absolvirea învăţământului obligatoriu. În funcţie de nevoile lor specifice, copiii vor primi atât rechizite şcolare, cat si alte produse din magazinele noastre, în ideea de a-i putea ajuta să depăşească barierele financiare şi sociale. Produsele vor ajunge lunar la copiii selectaţi, prin intermediul Inspectoratului Şcolar Judeţean sau al Municipiului Bucureşti, în raza căruia învaţă copilul. „O comunitate fără educaţie nu poate să ajungă la performanţă, iar fără performanţă nici nu se poate atinge un nivel de trai satisfăcător. METRO susţine educaţia prin sprijinirea unor copii care pot face performanţă, dar ale căror capacităţi, talente şi dorinţă de a munci sunt zădărnicite de dificultăţi financiare. Aşadar, prin programul METRO Kid dorim să ajutăm performanţa obţinută de aceşti copii, printr-un efort individual şi continuu”, a subliniat Dusan Wilms, Director General METRO Cash & Carry Romania.

Comentarii

comentarii