Acasă Economic METRO repoziționează franciza LaDoiPași și vrea să ajungă la peste 2.000 magazine...

METRO repoziționează franciza LaDoiPași și vrea să ajungă la peste 2.000 magazine în 3 ani

DISTRIBUIȚI

Retailerul METRO Cash & Carry repoziționează brandul de proximitate LaDoiPași ca franciză independentă și țintește un număr de 2.000 de magazine până în 2020. Decizia vine, pe de o parte, pe fondul preferinței tot mai crescute a consumatorilor pentru cumpărături rapide de proximitate, dar și din dorința de a susține antreprenorii locali la nivel național.

În prezent, rețeaua LaDoiPași numără 430 de magazine, răspândite pe întreg teritoriul țării, dintre care 25 de noi locații au fost inaugurate în ultimele două luni. Pentru a susține dezvoltarea accelerată a rețelei, METRO a inițiat un program amplu care integrează campanii de marketing, remodelări de magazine, training pentru forța de vânzări și instrumente de management al afacerii.

LaDoiPași propune un model de business independent și sustenabil, care reflectă deopotrivă așteptările clienților și aspirațiile antreprenoriale, numitorul comun fiind reprezentat de comunitatea locală.

Prin programul de afiliere LaDoiPași, comercianții au acces la consultanță pe toate zonele afacerii, de la branding, la sortiment de produse, acces la prețuri competitive de achiziție, transfer de know-how, echipamente moderne și comunicare integrată de marketing. Toate aceste elemente contribuie la crearea unei experiențe plăcute de cumpărare pentru client, respectiv a unui business profitabil pe termen lung pentru antreprenorul român.

Deși cifrele actuale din piață arată că românii încep să se îndrepte tot mai mult către comerțul modern, LaDoiPași reinterpretează comerțul tradițional, adresând într-o manieră simplă principalele așteptări ale clienților: rapiditate, proximitate, familiaritate și apartenența la comunitate. Potrivit studiilor interne, clientul LaDoiPași are între 35-54 ani, este căsătorit și dispune de venituri medii lunare pe gospodărie de peste 3.000 lei.

„Dorim să venim în sprijinul antreprenorilor și al micilor comercianți cu un model de business viabil și adaptat dinamicii socio-economice. Prin susținerea dezvoltării magazinelor independente de proximitate, contribuim la consolidarea comerțului tradițional și a ecosistemului de antreprenoriat local. Clientul LaDoiPași își dorește cumpărături rapide, plăcute, într-un mediu familiar, parte din viața comunității”,  a declarat Violeta Luca, Retail Director Metro Cash & Carry România.

Datele cele mai recente din industria bunurilor de larg consum arată că, în continuare, comerțul tradițional rămâne o piață relevantă, ce a atins în 2016 valoarea de 24 miliarde lei, în creștere cu 11% față anul precedent. Evoluția a fost determinată atât de creșterea salariilor și a facilităților fiscale, dar și de modificarea preferinței consumatorilor în favoarea magazinele de proximitate.

Pentru deveni partener METRO pentru franciza LaDoiPași, antreprenorii trebuie să îndeplinească mai multe condiții care vizează atât calitatea afacerii și potențialul de dezvoltare al acesteia, cât și angajamentul antreprenorului pe termen lung și pasiunea pentru comerț.

Comentarii

comentarii