Mihai Pegulescu, un antreprenor din Timişoara cu mai multe businessuri în sectorul HoReCa, precum Riviere Brasserie, Berărescu sau Grădina Bănăţeană, a fost nevoit să îşi reconfigureze afacerile în contextul pandemiei de COVID-19, astfel s-a gândit, iniţial, să dezvolte o aplicaţie proprie prin care clienţii să poată comanda produsele şi să le fie livrate apoi.
Ulterior, şi-a dat seama că mai mulţi antreprenori ar avea nevoie de acest serviciu, iar planul său este acum să dezvolte Localo, un marketplace în care vrea să adune toţi producătorii români, de la cei de produse alimentare până la cei de produse textile, artizani, meşteşugari. Investiţia în dezvoltarea platformei trece de 100.000 de euro.
„Înainte de pandemie, eram în zona mea de confort şi nu mă gândeam la această platformă. Pandemia a grăbit trendul online-ului cu 15 ani. Iar după ce o să treacă, obiceiurile vor rămâne. Oamenii o să-şi comande tot mai mult din online, de acasă. Românii îşi doresc să cumpere produse locale, să susţină economia şi micii producători, dar vor să le fie şi uşor“, spune Mihai Pegulescu.
El susţine că în prima zi, 27 aprilie, a discutat cu zeci de producători sau furnizori de servicii românii care îşi doresc să se listeze pe platformă. Aceasta, precum şi aplicaţia vor fi lansate peste două sau trei săptămâni, timp în care antreprenorul speră să adune 3.000 de producători din toată ţara pe Localo. (….) (sursa: www.zf.ro)