Acasă Economic Mömax a deschis la Timişoara primul magazin de mobilă şi accesorii din...

Mömax a deschis la Timişoara primul magazin de mobilă şi accesorii din România – Foto

2581
DISTRIBUIȚI

Mömax, brandul marca XXLutz KG care reprezintă stilul la preţuri accesibile, a deschis în 8 martie, la Timişoara, primul magazin de mobilă şi accesorii din România.

XXXLutz funcţionează ca un magazin de retail pentru mobilier şi accesorii pentru casă, de unde puteţi cumpăra mobilă, textile, perdele, articole de copii, lămpi, covoare orientale şi multe alte bunuri de uz casnic. XXXLutz funcţionează atât în Austria, cât şi în întreaga Europă.

Cu o cifră de afaceri de aproximativ 4,2 miliarde de euro, XXXLutz este unul dintre cei mai mari retaileri de mobilă din lume.

Obiectivul XXXLUTZ se îndreaptă în primul rând spre îmbunătăţirea satisfacţiei clienţilor săi, iar pentru a atinge acest scop, strategia companiei include 4 măsuri:

XXXLutz cuprinde o varietate din diverse brand-uri şi companii: mömax, möbelix, XXXLutz.

Compania a fost fondată în 1945, la Haag am Hausruck, la început fiind focusată pe măiestria austriacă. Prima gamă de produse a constat în cutii de lemn tradiţionale şi pictate manual, şi mobilier rustic. În următoarele decenii, brandul de retail pentru mobilă cu discount, Möbelix îşi deschide uşile, iar în următorul an, compania XXXLutz câştigă un punct de sprijin în Germania.

Cu scopul de a satisface nişele pieţei chiar mai bine de atât, un nou concept de magazin a fost creat în 2002, iar de atunci, Mömax înfăţişează stilul la preţuri accesibile.

În 2003, grupul XXXLutz ajunge liderul pieţei în Austria, cu o cifră de afaceri de €1,25 miliarde.

Cu 566 de magazine în Austria, Germania, Cehia, Croaţia, Franţa, Elveţia, România, Suedia, Slovenia, Slovacia, Bulgaria şi Ungaria, grupul XXXLutz este acum unul din cele mai mari magazine retail de mobilă din lume. Grupul are un depozit central de 208.000 mp, iar aici lucrează 210 angajaţi.

Pentru anul 2017, cifrele concernului arată astfel: 72 de ani de existenţă – 22.000 de angajaţi, 271 de magazine şi o cifră de afaceri de €4.2 miliarde.

Începutul expansiunii concernului XXXLutz în Europa de Est a fost marcată de deschiderea magazinului Möbelix în 2007. De atunci, magazine Möbelix şi mömax s-au deschis în Slovacia, Cehia, Croaţia, Slovenia şi Ungaria, în fiecare an.

În 2017, concernul XXXLutz s-a extins în Bulgaria, prin achiziţionarea Aiko.

Obiectivul pe termen mediu al concernului a fost să crească sistematic numărul de magazine şi să continue expansiunea în Europa de Est.

Selectarea unei bune locaţii reliefează pe deplin o cercetare ce conţine diferiţi factori cum ar fi: piaţa de vânzări, infrastructura de vânzări, competitorii şi conexiunile de transport. Securizarea noului loc pentru magazine este o parte integrală a strategiei de creştere a companiei.

Concernul XXXLutz are misiunea de a fi un partener competent şi de încredere pentru mai mult de 21.600 de angajaţi. Respectând principiul călăuzitor “Să ajungem la vârf cu soare în inimi”, familia XXXLutz  întâmpină provocările apărute pe drum cu optimism şi încredere în viitor. Viitorul concernului este caracterizat prin obiectivul comun de a ajunge magazinul retail numărul 1 în lume.

În Timişoara, Mömax are 4.200 mp suprafaţa magazinului şi două depozite: unul lângă magazine, de circa 1000 mp şi  cel de-al doilea care are 3.200 mp – localizat într-un parc logistic din Timişoara.

La Mömax Timişoara lucrează 64 de angajaţi full-time şi peste 40 part-time. Compania acordă o atenţie specială și studenţilor, prin urmare un contract pe termen lung a fost semnat cu Universitatea de Vest din Timişoara la sfârşitul anului 2017 – pentru o colaborare bilaterală – internship pentru studenţi.

De asemenea, compania este interesată şi de pensionari, o campanie de marketing a fost lansată cu 2 săptămâni în urmă pentru a angaja pensionari care să lucreze part-time la magazinul din Timişoara. Impactul a fost uimitor.

“Credem că succesul nostru se datorează atenţiei deosebite pe care o acordăm clienţilor, suntem aici pentru clienţii noştri; viziunea noastră pentru România este de a construi un brand care să dureze şi să ofere satisfacţie pe termen lung”, spune Ianos Grigassy, director de vânzări Momax România.

Comentarii

comentarii