Acasă Actualitate Persoanele nemulţumite de serviciile poştei pot să se plângă la un telefon...

Persoanele nemulţumite de serviciile poştei pot să se plângă la un telefon special

DISTRIBUIȚI

Direcţia Regională de Poştă Timişoara a înfiinţat un număr de telefon special destinat reclamaţiilor, la nivelul întregii Regiuni de Vest – judeţele Timiş, Arad, Hunedoara şi Caraş-Severin.

“Astfel, oricine întâmpină dificultăţi în relaţia cu oficianţii poştei sau descoperă nereguli în activitatea angajaţilor este aşteptat să sune imediat la telefonul 0256 – 202 374 (între orele 8-16)”, a declarat Nelu Balaş (foto), directorul DRP Timişoara. De marţi, 7 septembrie, Balaş va stabili şi un program de audienţe, la care sunt aşteptaţi cetăţenii care au avut sau au probleme cu angajaţii poştei. Un alt proiect prezentat marţi este concursul “Poşta – o treime din viaţa mea”, pentru a-i stimula pe angajaţi să ţină la locul de muncă, precum ţin la casa lor. De asemenea, în cadrul campaniei “O carte deschide o lume nouă”, destinată strângerii de cărţi pentru copiii din localităţile mai puţin dotate, din punct de vedere al fondului de carte, peste 10.000 de cărţi au fost strânse, în toată regiunea. Din Timiş s-au strâns 3.000 de volume. Acestea vor ajunge la biblioteca din Satchinez.

 

Comentarii

comentarii